• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

محصول بیمه زندگی بیمه تعاون رونمایی شد

  • کد خبر : 12540
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
محصول بیمه زندگی بیمه تعاون رونمایی شد

با رونمایی از بیمه زندگی بیمه تعاون، نخستین واحد تخصصی بیمه‌های زندگی در شهر رشت افتتاح شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی بیمه تعاون، صبح امروز با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل و مدیران ارشد بیمه تعاون، مدیران ارشد اجرایی استان گیلان و نمایندگان بیمه تعاون در استان، نخستین شعبه تخصصی بیمه‌های زندگی در شهر رشت افتتاح شد.

در این واحد تخصصی که در طبقه فوقانی شعبه بیمه تعاون در شهر رشد قرار دارد، خدمات مشاوره‌ای و فروش بیمه‌های زندگی انجام شده و دوره‌های آموزشی مربوطه نیز در همین واحد صورت می‌گیرد.

همچنین امروز از محصول بیمه زندگی بیمه زندگی نیز رونمایی شد. بیمه زندگی بیمه تعاون، یک بیمه عمر با خدمات و پوشش‌های متنوع است.

بیمه زندگی بیمه تعاون چیست؟

بیمه‌نامه عمر و سرمایه‌گذاری بیمه تعاون جزء بیمه‌نامه‌های مختلط است و جامع‌ترین و کامل‌ترین بیمه‌نامه عمر در صنعت بیمه محسوب می‌شود.

این بیمه‌نامه عمر شامل بیمه‌نامه درمان تکمیلی، پوشش بیمه‌ای آتش‌سوزی منزل یا محل کار برای مدت یکسال به صورت رایگان نیز هست. از ویژگی‌های دیگر این بیمه‌نامه آن است که در صورت ازکارافتادگی بیمه‌شده، بیمه تعاون تا چهار برابر حق بیمه تا پایان قرار داد به وی پرداخت خواهد کرد.

همچنین در صورتی که بیمه‌گذار در اثر حادثه‌ای فوت کند، این بیمه‌نامه حالت جاری پیدا کرده و از بین نمی‌رود و حق بیمه توسط شرکت بیمه تعاون به جای بیمه‌گذار مرحوم شده پرداخت می‌شود تا وراث از مزایای این بیمه‌نامه بتوانند استفاده کنند.

از سوی دیگر، درصورت ابتلای بیمه‌گذار به ویروس کرونا، تا سقف ۵۰ میلیون ریال بیمه‌گذار تحت پوشش درمان قرار می‌گیرد. سقف پرداخت خسارت در اثر حادثه در این بیمه‌نامه یک میلیارد تومان است. همچنین در این بیمه‌نامه پرداختی برای درمان پنج بیماری خاص از جمله سرطان (به‌جز سرطان پوست)، جراحی قلب باز، سکته قلبی، سکته مغزی و پیوند اعضای اصلی بدن تا ۵۰ میلیون تومان و هزینه پزشکی بر اثر حادثه نیز تا ۴۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. حداقل مبلغ پرداختی بیمه‌گذار برای خرید بیمه‌نامه زندگی بیمه تعاون ۵۰ هزار تومان است.

http://tejaratava.ir/?p=12540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.