• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

رونمایی از سامانه خدمات الکترونیکی بازنشستگان فولاد

  • کد خبر : 15449
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
رونمایی از سامانه خدمات الکترونیکی بازنشستگان فولاد
در مراسمی با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از سامانه خدمات الکترونیکی بازنشستگان رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در این مراسم، دکتر مسرور مدیرعامل صندوق با تبریک روز مهندس و فرا رسیدن ولادت مولای متقیان(ع) از معاونت های برنامه ریزی و فنی و عملیات و به ویژه سرپرست فناوری اطلاعات و همکاران ایشان در خصوص راه اندازی پروژه قدردانی و تصریح کرد: استفاده از توان مهندسان فناوری اطلاعات صندوق برای طراحی و اجرای این سامانه نکته حائز اهمیت و افتخارآمیزی است.
وی افزود: نباید فکر کنیم با راه اندازی این ۱۳ سامانه کارمان در حوزه فناوری اطلاعات به پایان رسیده است. مدیریت فناوری اطلاعات صندوق باید با تشکیل اتاق فکر هر خدمت و فعالیتی در صندوق که قابلیت غیرحضوری شدن دارد را به صورت الکترونیکی ارائه دهد.
مسرور گفت: باید به گونه ای عمل کنیم که صندوق فولاد در حوزه فناوری اطلاعات و ارائه خدمات الکترونیکی در راستای تسهیل بیشتر امور در میان همه صندوق های بازنشستگی، پیشروترین صندوق باشد.
وی پایش مستمر جهت رفع اشکالات احتمالی و توجه ویژه به موضوع امنیت سامانه را خاطرنشان و تصریح کرد: راه اندازی نرم افزار تلفن همراه برای این سامانه باید هر چه سریع تر انجام شود تا بازنشستگان به راحتی خدمات خود را دریافت کنند.
شریفی عضو هیات مدیره صندوق نیز با قدردانی از راهبری دکتر مسرور و همکاران ایشان در راه اندازی سامانه خدمات الکترونیکی بازنشستگان این اقدام را برای رفاه بازنشستگان بسیار مهم ارزیابی کرد.
همچنین معاونان برنامه ریزی، توسعه و نظارت بر شرکت ها ، مالی و منابع انسانی و  فنی و عملیات بیمه ای صندوق نیز در سخنانی افتتاح این سامانه را اتفاق بزرگی دانسته و آن را در جهت رفاه بازنشستگان ارزیابی کردند.
سپس، کی پور سرپرست معماری سازمان و فناوری اطلاعات با تشکر از حمایت های مجموعه مدیریتی صندوق گزارش مبسوطی از مراحل طراحی و راه اندازی این سامانه ارائه کرد.

http://tejaratava.ir/?p=15449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.