• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

روند اجرای پروژه‌های بنیاد مسکن تسریع می‌شود

  • کد خبر : 38134
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
روند اجرای پروژه‌های بنیاد مسکن تسریع می‌شود

بوشهر- رئیس بنیاد مسکن کشور با تاکید بر تکمیل پروژه مسکن ۱۴۴ واحدی خورموج گفت: روند اجرای پروژه‌های بنیاد مسکن تسریع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر نیکزاد ظهر دوشنبه در بررسی روند اجرای پروژه‌های مسکن در شهرستان دشتی با تقدیر از اقدامات مسئولین در روند اجرای این پروژه‌ها اظهار داشت: باید در احداث و تکمیل پروژه‌های مسکن شتاب بیشتری صورت بگیرد تا مردم هر چه زودتر صاحب منزل شوند.

وی افزود: در حال حاضر پیشرفت این پروژه حدود ۳۶ درصد است که باید تا دو ماه آینده بخشی عمده‌ای از کار انجام داده شود.

نیکزاد اضافه کرد: امسال ۲۵۰ میلیارد ریال برای احداث دیوار حفاظتی در سطح روستاهای استان بوشهر اختصاص داده شده که سهم ویژه ای به این شهرستان داده خواهد شد.

وی یادآور شد: با توجه به مطالبه مسئولین احداث زمین چمن مصنوعی در روستای بن بید از توابع بخش شنبه و طسوج در دستور کار قرار می‌گیرد.

دشتی در ساخت مسکن پیشتاز است

فرماندار دشتی نیز گفت: شهرستان دشتی در احداث مسکن در سطح استان پیشگام است و مردم نیز استقبال خوبی از پروژه‌های بنیاد مسکن انجام داده‌اند.

عبدالله نادری افزود: در حال حاضر ۱۲۰ واحد مسکونی در شهر خورموج با پیشرفت ۵۵ درصدی در مالکیت بانک ملت است که می‌طلبد از این موضوع از طریق مدیر عامل بانک ملت در تهران پیگیری تا هر چه زودتر در اختیار بنیاد مسکن و مردم قرار بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: احداث دیوار حفاظتی در روستاهای شهرستان امری ضروری و مهم به شمار می‌رود که امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم بخشی از کار تا پایان سال انجام شود.

امام جمعه شهرستان دشتی نیز گفت: روستای بن بید یکی از روستاهای دور افتاده و محروم شهرستان است که نیازمند احداث زمین چمن مصنوعی برای نشاط و شادابی جوانان است.

حجت الاسلام علی زاهدوست افزود: بنیاد مسکن همواره در زمینه عمران و آبادی روستاها اقدامات ارزشمندی انجام داده که جای تقدیر وتشکر دارد.

http://tejaratava.ir/?p=38134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.