• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3
نماینده کرمان در مجلس، در مراسم معرفی سرپرست مدیریت شعب کرمان تاکید کرد:

حضور پررنگ تر بیمه ایران در برنامه های حمایتی دولت از طرح های اقتصادی

  • کد خبر : 20784
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
حضور پررنگ تر بیمه ایران در برنامه های حمایتی دولت از طرح های اقتصادی
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حضور پررنگ تر شرکت بیمه ایران در برنامه های حمایتی دولت از طرح های اقتصادی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، دکتر محمد رضا پور ابراهیمی که در مراسم تودیع مدیرکل سابق و معارفه سرپرست جدید مدیریت شعب استان کرمان سخن می گفت، همچنین خواستار تشویق کارکنان بیمه ایران در راستای برنامه ریزی برای روزهای سخت و بحرانی و تحریم های ظالمانه شد.

بنا به این گزارش، مراسم تکریم و تودیع «حسن عمادآبادی» مدیر کل سابق بیمه ایران استان کرمان و معرفی «رضا حیدری» سرپرست جدید مدیریت شعب  استان کرمان با حضور مهندس بختیاری مدیر عامل و فراشیانی سرپرست معاونت حقوقی و هماهنگی امور استانها، شعب و نمایندگی ها، دکتر پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم کرمان و راوردر مجلس شورای اسلامی، شهسواری سرپرست سازمان امور اقتصاد و دارایی استان، هنر آموز رییس اداره کل حراست سازمان امور اقتصادی و دارایی و همچنین رییسان شعب و انجمن صنفی استان، در سالن اجتماعات شعبه مرکزی بیمه ایران استان کرمان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، عمادآبادی مدیر کل سابق بیمه ایران استان کرمان طی سخنانی به ارائه گزارشی مختصر از عملکرد دوران مدیریت خویش پرداخت و در ادامه نادری به نمایندگی از انجمن صنفی نمایندگان از زحمات آقای عمادآبادی در دوران مدیریت استان تقدیر و تشکر کرد و با بیان تبریک به آقای حیدری به عنوان سرپرست جدید استان کرمان ابراز امیدواری نمود که با تصمیمات و تدابیر ایشان روند رو به رشد شرکت شتابی فزون تر یابد.

در ادامه جلسه مهندس سید مجید بختیاری مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران طی سخنانی به تشریح سیاست ها و برنامه های پیش روی شرکت در کنار همدلی و همکاری همه کارکنان پرداخت. سپس، رضاحیدری به عنوان سرپرست جدید بیمه ایران استان کرمان به توضیح برنامه های خود پرداخت.

در پایان مراسم ضمن اهدای لوح قدردانی بیمه ایران، هدایایی از جانب انجمن صنفی شعب استان کرمان به پاس قدردانی از تلاش های چند ساله آقای عمادآبادی در پست مدیریت بیمه ایران استان کرمان به ایشان تقدیم شد.

http://tejaratava.ir/?p=20784

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.