• امروز : سه شنبه - ۳ خرداد - ۱۴۰۱
1

جهت‌گیری اصلی سیاست اعتباری سال ۱۴۰۱ بهبود کفایت سرمایه بانک است

  • کد خبر : 52415
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸
جهت‌گیری اصلی سیاست اعتباری سال ۱۴۰۱ بهبود کفایت سرمایه بانک است

نخستین نشست ارزیابی عملکرد شعب بانک دی در سال ۱۴۰۱ با حضور مدیرعامل، معاونان، مدیران ا‌مور شعب و حوزه‌های سرپرستی و روسا و معاونین شعب برگزار شد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک در نخستین نشست ارزیابی عملکرد شعب این بانک در سال ۱۴۰۱ با اشاره به ابلاغ سیاست اعتباری بانک گفت: سیاست اعتباری ابلاغ شده با تغییرات ساختار مالی بانک همسو است و در راستای بهبود کفایت سرمایه و ترازنامه بانک است.
وی افزود: تغییر نگاه به سیاست اعتباری باید در تمامی ارکان بانک جاری شود و برنامه‌ریزی برای مذاکره با مشتریان اعتباری در چارچوب سیاست جدید در دستور کار شعب قرار بگیرد.
مدیرعامل بانک دی با تأکید بر نقش محوری نظام بانکی در تحقق شعار سال مبنی بر «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» گفت: مجموعه سیاست‌ها و برنامه‌های بانک دی در مسیر تحقق شعار سال و حمایت از تولید ملی تدوین و ابلاغ شده است.
قیطاسی تلاش و همت جمعی را رمز موفقیت شعب دانست و تصریح کرد: برنامه ریزی، همدلی و تلاش جمعی رمز حرکت موفق شعب در مسیر تحقق اهداف است که نتیجه آن در ارزیابی عملکرد شعب نمود می‌یابد.
وی ادامه داد: با تغییر ساختار و افزایش تعداد حوزه‌های سرپرستی، حدود اختیارات شعب تقویت شده و زمینه تسریع در امور مشتریان فراهم شده است.
وی ضوابط قانونی بانک مرکزی را خط قرمز هیئت مدیره دانست و گفت: شعب، خط مقدم تحقق شاخص‌های عملیاتی بانک هستند و هرگونه اقدامی برای جذب منابع باید در چارچوب ضوابط و مقررات بانک مرکزی باشد.
مدیرعامل بانک دی در پایان خاطر نشان کرد: رؤسای شعب باید به صورت روزانه وضعیت شاخص‌های عملیاتی شعبه را با کارکنان خود در میان بگذارند و برای بهبود عملکرد و شاخص‌ها برنامه مدون داشته باشند.
در ادامه این نشست فریدون رشیدی، عضو هیئت مدیره و معاون اعتبارات بانک با قدردانی از تلاش شعب در تحقق اهداف گفت: انتظار می‌رود تمامی روسا و همکاران شعب با مطالعه سیاست‌ اعتباری بانک بر تمامی اصول و جزییات آن تسلط داشته باشند.
همچنین همت‌اله حسین زاده، معاون امور شعب ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شعب گفت: از زمان ابلاغ برنامه‌های عملیاتی شعب، شاهد تکاپو و همت مضاعف در میان همکاران برای تحقق برنامه‌های عملیاتی هستیم که امیدوارم در ماه‌های آتی شاهد ارتقای عملکرد شعب در بهبود شاخص‌های ابلاغ شده باشیم.
در ادامه این نشست ضمن بررسی کارنامه عملکردی شعب، روسا و معاونین شعب به بیان مسائل و دغدغه‌ها در مسیر تحقق اهداف شعب پرداختند.
در پایان این نشست با اهدای لوح سپاس از حوزه‌ها و شعب برتر بانک دی که در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ عملکرد قابل قبولی در تحقق اهداف استراتژیک و برنامه‌های عملیاتی بانک داشتند به شرح ذیل قدردانی شد:
•    حوزه خرم آباد به عنوان حوزه برتر
•    امور شعب تهران به عنوان امور شعب برتر
•    شعبه دروس به عنوان شعبه برتر حوزه شمال شرق تهران
•    شعبه ناصرخسرو به عنوان شعبه برتر حوزه جنوب شرق تهران
•    شعبه سعادت آباد به عنوان شعبه برتر حوزه شمال غرب تهران
•    شعبه ناصرخسرو به عنوان شعبه برتر حوزه جنوب غرب تهران
•    شعبه مشهد به عنوان شعبه برتر حوزه مشهد
•    شعبه شیراز به عنوان شعبه برتر حوزه شیراز
•    شعبه سنندج به عنوان شعبه برتر حوزه تبریز
•    شعبه سمنان به عنوان شعبه برتر حوزه گلستان
•    شعبه اصفهان به عنوان شعبه برتر حوزه اصفهان
•    شعبه اهواز به عنوان شعبه برتر حوزه خرم آباد
•    شعب حافظ، البرز و آزادی به ترتیب به عنوان سه شعبه برتر کشور

http://tejaratava.ir/?p=52415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.