• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

تحقق بودجه ۹۶ درصدی در ۹ ماهه اول سال

  • کد خبر : 42551
  • ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
تحقق بودجه ۹۶ درصدی در ۹ ماهه اول سال

نشست هم‌اندیشی معاونان و مدیران بیمه ملت با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران شرکت برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه ملت؛ نشست فصلی هم‌اندیشی معاونان و مدیران که یکی از مهم ترین اقدامات آن رونمایی از استراتژی های کوتاه، میان و بلندمدت واحدهای مدیریتی شرکت است، برگزار شد.

دکتر دلفراز مدیرعامل بیمه ملت با تاکید بر اینکه در مسیر رشد شرکت با مدیریت ریسک توانسته‌ایم شاهد افزایش پرتفوهای با کیفیت در بیمه ملت باشیم از تحقق بودجه ۹۶ درصدی در ۹ ماهه اول سال خبر داد.

در ادامه دکتر دلفراز از هدف‌گذاری جدید بیمه ملت در مسیر رسیدن به پرتفوی سه هزار میلیاردی تا پایان سال خبر داد و اعلام کرد: «تولید حق بیمه ۹ ماهه اول ۱۴۰۰ معادل کل حق بیمه تولیدی سال قبل بوده است و همچنین برابری سهم بیمه‌نامه‌های کشتی با درمان از نقاط قوت بیمه ملت است که در شرایط تحریم، بیمه ملت توانسته در صنعت بیمه برای جذب بیمه های کشتی پرقدرت ظاهر شود».

مدیرعامل بیمه گفت: «سهم دو رشته ثالث و درمان در سال ۱۴۰۰ به ۳۷ درصد رسیده است که با توجه به متوسط ۵۷ درصد در صنعت بیمه، نشان از توان بالای شرکت دارد و با توجه به سهم ۹۸ درصد بیمه مسئولیت و همچنین بهبود ضریب خسارت باید اعلام کنیم که به محقق شدن بخش بزرگی از برنامه‌ها و بودجه رسیده ایم.»

در پایان این مراسم طی حکمی از سوی دکتر دلفراز مدیرعامل بیمه ملت، فروزان رادمهر به عنوان سرپرست مدیریت بیمه‌های درمان بیمه ملت معارفه شد.

گفتنی است نشست هم‌اندیشی معاونان و مدیران بیمه ملت روز دو‌شنبه ۶ دی ۱۴۰۰ با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت در سالن همایش‌های بیمه ملت برگزار شد.

http://tejaratava.ir/?p=42551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.