• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

برگزاری نشست شورای عمومی سندیکای بیمه‌گران ایران به میزبانی بیمه پاسارگاد

  • کد خبر : 56132
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
برگزاری نشست شورای عمومی سندیکای بیمه‌گران ایران به میزبانی بیمه پاسارگاد

شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران با حضور اعضاء به ریاست مهندس شریفی مدیرعامل بیمه ایران و به میزبانی بیمه پاسارگاد در هتل لاله تهران برگزار شد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، در این نشست دکتر کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران پس از خوشامدگویی و تبریک سالروز تأسیس بیمه مرکزی، به ارائه گزارش عملکرد سال ۱۴۰۰ پرداخت که با استقبال و تایید اعضاء روبرو شد و در ادامه، گزارش بازرس سندیکا قرائت و صورتهای مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ مورد بررسی اعضای محترم شورا قرار گرفت و به اتفاق آرا تصویب شد.

در این نشست دکتر کریمی در گزارشی به تشریح عملکرد و اقدامات شاخص سندیکا در حوزه های مختلف از جمله شورای عمومی، هیئت رئیسه، کمیسیون های تخصصی، اقدامات سندیکا، پنل های تخصصی سندیکا در بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه، کمیته ها و شوراها، کارگروه های تخصصی، شورای هماهنگی استان ها، تعاملات با دستگاه های حاکمیتی صنعت،  نمایندگان سندیکا در هیئت های مختلف و واحد های داخلی و توسعه حضور نمایندگان سندیکا در هیئت ها و کمیته های سازمان های کشوری در جهت حفظ و صیانت از حقوق بیمه گران پرداخت.
همچنین توضیحات مختصری در مورد معافیت مالیاتی بیمه های زندگی و درمان، توافقنامه با سازمان تامین اجتماعی، اصلاح نرخ حق بیمه شخص ثالث، معافیت صنعت بیمه از پرداخت سود سپرده های بانکی، اقدامات در هیئت های تشخیص مطالبات تامین اجتماعی و پیگیری عناوین مرتبط با صنعت بیمه در قانون بودجه ۱۴۰۱ از محور های اصلی سخنان دبیرکل سندیکا بود که این موارد باعث جلوگیری خروج مبالغی قابل توجه از صنعت بیمه شده است.
همچنین در این جلسه بر اساس ماده ۲۱ اساسنامه این نهاد صنفی، بازرس اصلی و بازرس علی البدل برای سال مالی ۱۴۰۱ انتخاب شدند.
گفتنی است اولین جلسه شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران در سال ۱۴۰۱ به میزبانی بیمه پاسارگاد در هتل لاله تهران برگزار شد.

http://tejaratava.ir/?p=56132

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.