• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

برای اولین‌بار در زاهدان برگزار شد: دوره آموزش حضوری بیمه‌های مسئولیت

  • کد خبر : 38645
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
برای اولین‌بار در زاهدان برگزار شد: دوره آموزش حضوری بیمه‌های مسئولیت

برای اولین‌بار دوره آموزش حضوری در زاهدان با استقبال نمایندگان بیمه ملت در این استان برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه ملت؛ دوره آموزش فنی و صدور بیمه‌های مسئولیت به همت شعبه مشهد برای اولین بار با حضور نمایندگان این استان برگزار شد.

مدیر بیمه‌های مسئولیت بیمه ملت به عنوان مدرس این دوره، با ارائه توضیحات در خصوص مسائل فنی و صدور بیمه‌های مسئولیت، پوشش‌های جدید و آیین‌نامه‌های بیمه مرکزی را با مثال‌های روان و ملموس برای نمایندگان حاضر در این دوره آموزشی تشریح کرد.

بر اساس این گزارش، تعداد نمایندگان حقیقی بیمه ملت در استان سیستان و بلوچستان ۱۵ نماینده است و با توجه به فاصله‌های طولانی شهرهای این استان از یکدیگر، استقبال نمایندگان از این دوره آموزشی بی‌نظیر بود.

نزدیک‌ترین نماینده به زاهدان (خاش) برای حضور در اولین دوره آموزشی فنی و صدور بیمه‌های مسئولیت، ۱۷۵ کیلومتر را طی کرده و این مهم، نمایانگر شوق و هیجان نمایندگان برای آموزش‌های مختلف فنی بیمه‌ای است.

با توجه به تعداد کم نمایندگان بیمه ملت در این استان، بیمه ملت همواره تلاش کرده تا شبکه فروش در این استان نیز از کسب دانش و فناوری بهره‌مند شود و این نمایندگان نیز برای رسیدن شرکت بیمه ملت به اهداف و استرا‌تژی‌های خود، از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

گفتنی است؛ اولین دوره آموزشی فنی و صدور بیمه‌های مسئولیت روز چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ با حضور مجید حسن‌پور مدیر بیمه‌های مسئولیت، سیدمهدی میری سرپرست شعبه مشهد، محبوبه مقصودی کارشناس ارشد امور نمایندگان شعبه مشهد و همه ۱۵ نماینده استان سیستان و بلوچستان در مرکز همایش‌‌های هتل استقلال زاهدان برگزار شد.

http://tejaratava.ir/?p=38645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.