• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

بانک تجارت، بانک اول صنایع و پتروشیمی کشور است

  • کد خبر : 42803
  • ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
بانک تجارت، بانک اول صنایع و پتروشیمی کشور است

دکتراخلاقی مدیرعامل بانک درسفربه اصفهان بامدیران عامل شرکت های پالایش نفت،فولادمبارکه،ذوب آهن،لورچ وپتروشیمی اصفهان دیدار و برحمایت ازفعالان بخش تولید و مجموعه های صنعتی وپتروشیمی کشورتاکید کرد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک تجارت،دکتراخلاقی فیض آثار مدیرعامل این بانک درجلسات جداگانه بامدیران پالایش نفت،فولاد مبارکه،ذوب آهن،لورچ و پتروشیمی اصفهان که شریفیان، امین زارع معاونین مدیرعامل او را همراهی کردند،ضمن تبریک روز پتروشیمی برگسترش و ارتقای همکاری های مشترک با این مجموعه های بزرگ صنعتی و پتروشیمی کشورتاکید کرد.

دکتر اخلاقی دراین دیدارها با اشاره به تجربه ارزشمند بانک تجارت درهمکاری با صنایع و پتروشیمی کشورگفت:این بانک از گذشته تاکنون همواره همکاری های عمیقی با معادن و صنایع مختلف در کشور ازجمله شرکت های پالایش نفت،فولاد مبارکه، ذوب آهن و پتروشیمی اصفهان دارد و بانک اول این مجموعه ها محسوب می شود.

مدیرعامل با تاکید برروابط نزدیک بانک تجارت با مجموعه های تولیدی و پتروشیمی افزود: این بانک با توجه به تجارب ارزنده در این حوزه، مصمم به تحکیم روابط و استمرار همکاری در ابعاد مختلف است و در این راه با تدوین بسته های خدماتی متناسب با درخواست های این مجموعه ها آماده ارائه بهترین و شاخص ترین خدمات بانکداری الکترونیک است.

شریفیان معاون مدیر عامل درامور راهبری و توسعه کسب و کار نیز با اشاره به اینکه بانک تجارت در کنار ارائه خدمات ویژه به مجموعه های صنعتی،تولیدی و پتروشیمی، طرح های خاصی نیز برای مشتریان و خریداران محصولات شرکت ها دارد که می تواند روند همکاری ها راتسهیل کند، به تشریح بسته تسهیلاتی همیار بورس برای خریداران محصولات این شرکت ها پرداخت.

امین زارع معاون مدیر عامل درامور اعتباری نیز با بیان رتبه نخست بانک تجارت در زمینه تعهدات، به تشریح برنامه های بانک در تامین مالی شرکت ها، صدور LC برای خریداران محصولات و موارد مرتبط با نقدینگی مورد نیاز این مجموعه ها پرداخت.

عسگری، ایران زاد، طیب نیا، یزدی زاده و صمدی مدیران عامل شرکت های پالایش نفت، پتروشیمی، فولاد مبارکه، ذوب آهن و لورچ اصفهان با تقدیر از حضور مدیرعامل بانک تجارت و هیات همراه دراصفهان، اظهار امیدواری کردنداین بانک ها ازسنوات گذشته درحمایت از مجموعه های تولیدی نقش به سزایی را ایفا کرده، با تداوم این همکاری ها در تبدیل شدن صنایع و پتروشیمی اصفهان به بزرگ ترین تولید کنندگان و صادر کنندگان در خاورمیانه و آسیا نقش آفرینی کند.

http://tejaratava.ir/?p=42803

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.