• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

ایمنی پروازها با وجود تحریم‌ها حفظ شد

  • کد خبر : 37773
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
ایمنی پروازها با وجود تحریم‌ها حفظ شد

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها گفت:با وجود تحریم‌های ظالمانه، متخصصان الکترونیک هوایی با حفظ و نگهداری زیرساخت‌ها و سامانه‌های ارتباطی ناوبری و پشتیبانی تجهیزات، ایمنی پروازها را تضمین کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، سیاوش امیرمکری در پیامی به مناسبت روز الکترونیک هواپیمایی، افزود: حصول ایمنی پرواز با تکیه بر دانش و تلاش حوزه الکترونیک هواپیمایی در حال انجام است.

وی ادامه داد: حوزه خطیر الکترونیک هواپیمایی، حلقه مهمی از زنجیره ایمنی در صنعت هوانوردی است که خلبانان را به سیگنال‌های الکترونیکی دقیق سامانه‌های کمک ناوبری زمینی متصل می‌کند تا مسیر پروازی برنامه ریزی شده را دنبال کنند.

امیرمکری افزود: متخصصان الکترونیک هواپیمایی در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با نصب و راهبری سامانه‌های فنی پیچیده، ارتباطات کلامی بین خلبانان و کنترلرهای را برقرار کرده، هواپیماها را بر روی صفحات رادار نمایش داده و بوسیله شبکه هوانوردی دیجیتال جهانی، اطلاعات فنی مسیرهای پروازی در آسمان ایران را صحیح و به روز ارائه می‌کنند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ضمن تبریک روز جهانی الکترونیک هواپیمایی به متخصصان پرتلاش الکترونیک هوایی افزود: با وجود تحریم‌های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا در طول سال‌های اخیر، شما با حفظ و نگهداری زیرساخت‌ها و سامانه‌های ارتباطی ناوبری، عملیات نصب، نگهداری، تعمیر و پشتیبانی تجهیزات ناوبری زمینی را به خوبی عهده‌دار شده و ایمنی پروازها را تضمین کردید.

http://tejaratava.ir/?p=37773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.