• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
6

اولویت اصلی همه شعب بانک دی باید ارائه خدمات مطلوب بانکی به جامعه ایثارگری باشد

  • کد خبر : 42992
  • ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
اولویت اصلی همه شعب بانک دی باید ارائه خدمات مطلوب بانکی به جامعه ایثارگری باشد

مدیرعامل بانک دی در نشستی با حضور رؤسای جوان شعب تهران، یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت بانک دی در کاهش ریسک اعتباری را اعطای تسهیلات خرد به جامعه هدف بنیادشهید و امور ایثارگران دانست.  به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ برات کریمی، مدیرعامل، در نشستی که با هدف بررسی عملکرد شعب […]

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ برات کریمی، مدیرعامل، در نشستی که با هدف بررسی عملکرد شعب در جذب منابع برگزار شد، گفت: به گواه آمارها و بررسی روند شاخص‌های عملیاتی، عملکرد شعبی که مدیریت آنها به بدنه جوان بانک واگذار شده است، بسیار مطلوب و رضایت‌بخش است.
وی افزود: در دو سال گذشته مدیریت ۳۸ شعبه در تهران و ۱۶ شعبه در سایر استان‌ها به نیروهای جوان بانک سپرده شده است که یکی از مهم‌ترین تصمیمات استراتژیک هیئت‌مدیره در تأمین زیرساخت‌های جانشین‌پروری بوده است.
مدیرعامل بانک دی مسئولیت‌پذیری در شعبه را یکی از پرمخاطره‌ترین مسئولیت‌ها دانست و تصریح کرد: رؤسای شعب، موتور محرکه بانک هستند و توانمندی و انگیزه رؤسا و همکاران شعب مؤثرترین عامل در تسریع حرکت بانک به سمت اهداف استراتژیک است.
کریمی گفت: امروز در آغاز مسیر تحول و شکوفایی بانک دی هستیم و ادامه این مسیر جز با همت و تلاش مستمر تمامی ارکان بانک میسر نخواهد شد.
مدیرعامل بانک دی اولویت‌بندی و تکریم ذینفعان را مهم‌ترین رویکرد شعب در افزایش رضایتمندی مشتریان دانست و تأکید کرد: جامعه ایثارگری، خانواده معزز شهدا و جانبازان مهم‌ترین جامعه هدف بانک دی هستند که شعب می‌بایست با شناخت کامل انتظارات آنها، تکریم و ارائه خدمات مطلوب به این ذینفعان را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی تصریح کرد: راه‌اندازی میزهای خدمت در مراکز بنیادشهید و امور ایثارگران، انعقاد تفاهم‌نامه با پست‌بانک برای تسریع دسترسی خانواده معزز شهدا و ایثارگران به خدمات شعبه‌ای و همچنین انعقاد تفاهم‌نامه با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت به ایثارگران فعال و کارآفرین در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی از مهم‌ترین دستاوردهای بانک دی در تکریم جامعه هدف بنیادشهید است.
کریمی ارائه تسهیلات خرد به جامعه هدف را باعث کاهش ریسک اعتباری در بانک دانست و گفت: در دو سال گذشته با تسهیل در فرایندهای اعتباری بانک در ارائه تسهیلات خرد به خانواده معزز شهدا، گام‌های مؤثری در مسیر کاهش ریسک اعتباری برداشته شده است و رؤسای شعب می‌بایست فرایند اعطای تسهیلات به جامعه ایثارگری را در شعب به بهترین نحو ممکن کوتاه و تسریع کنند.
در ادامه این نشست، غلامرضا خلیل ارجمندی، رییس هیئت‌مدیره بانک، با ابراز خرسندی از تحقق وعده جوان‌گرایی و جانشین‌پروری در بانک دی گفت: هیئت‌مدیره بانک در کوتاه‌ترین زمان ممکن با یک تغییر استراتژیک در جایگزیتی نیروهای جوان با شناسایی نیروهای جوان مستعد در بانک، سکان هدایت شعب را به نیروهای بدنه بانک واگذار کرد که به لطف خدا جواب این اعتماد نیز گرفته شد.
خلیل ارجمندی اصلاح رابطه میان شعب و ستاد را از ضرورت‌های اساسی پشتیبانی از شعب دانست و گفت: به دنبال آن هستیم که محیط قانونی شعب و رابطه آن با ستاد و موازی‌کاری‌های شعب و ستاد شناسایی و به درستی تعریف شود تا دامنه اختیارات شعب افزایش یابد.
وی با اشاره به موفقیت شعب در جذب منابع تصریح کرد: جذب منابع در شرایط رقابتی حاکم بر نظام بانکی بسیار دشوار است که در بانک دی در ماه‌های اخیر به خوبی اتفاق افتاده است اما به رؤسا و همکاران شعب توصیه می‌کنم که در جذب منابع، رویکرد کاهش بهای تمام‌شده پول و جذب منابع با کیفیت و ماندگار را بر کمیت منابع اولویت دهند.
رییس‌ هیئت‌مدیره با تأکید بر لزوم مدیریت ریسک شهرت در بانک دی گفت: بر اساس یافته‌های نظرسنجی مدیریت امور روابط‌عمومی، شاخص‌های تصویر و جایگاه برند بانک دی در شبکه بانکی در مقایسه با گذشته بهبود یافته است و امیدواریم با حضور مدیران جوان در رأس شعب و عملکرد مطلوب در ارائه خدمات به مشتریان شاهد ارتقای جایگاه و تصویر برند در جامعه باشیم.
وی افزود: اپلیکیشن‌های بانک دی یکی از سفیران برند بانک در جامعه هستند که ترویج و ترغیب مشتریان به استفاده از این اپلیکیشن‌ها توسط همکاران شعب یکی از مؤثرترین راه‌های گسترش دامنه نفوذ بانک در جامعه و مشتریان بالقوه است که زمینه شهرت برند را نیز فراهم می‌کند.
در ادامه این نشست همت‌الله حسین‌زاده، معاون امور بانکی و بازاریابی بانک، ضمن قدردانی از عملکرد شعب در تحقق اهداف بودجه‌ای سال ۱۴۰۰ گفت: با همت جهادی صورت گرفته توسط همکاران، برخی از شعب با یک حرکت شتابان، پیش از پایان سال جاری، اهداف بودجه‌ای خود را به صورت کامل محقق کرده‌اند.
وی افزود: سیاست‌هیئت‌مدیره بانک در جانشین‌پروری و اعتماد به نیروهای جوان شعب یکی از مهمترین عوامل موفقیت شعب در تحقق اهداف و سودآوری شعب بوده است.
 وی با اشاره به اصلاح سیاست‌های اعتباری بانک گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشاهده روندهای اقتصادی کلان، سیاست‌های اعتباری بانک دستخوش تغییراتی شده است که به زودی به شعب ابلاغ خواهد شد.
وی افزود: مهم‌ترین هدف از اصلاح سیاست‌های اعتباری افزایش اختیارات رؤسای شعب در اعطای تسهیلات، اعتبارسنجی و ارائه تعهدات است که امیدواریم باعث تسریع در امور مشتریان شود.
در پایان این مراسم از بابک عزیزی، رییس شعبه مستقل مرکزی، رامین قاسمی، رییس شعبه شریعتی، امید سلیمانی، رییس شعبه یوسف‌آباد، سپیده شیربخت، رییس شعبه نیاوران و فتانه ابوالی، رییس شعبه افریقا به عنوان شعب برتر تهران از حیث موفقیت در ترکیب شاخص‌های عملکردی (جذب منابع ارزان‌قیمت، تحقق اهداف، کاهش NPL، سودآوری، تعهدات اعطایی و تمرکز بر درآمدهای غیرمشاعی) قدردانی شد.

http://tejaratava.ir/?p=42992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.