به گزارش تجارت آوا به نقل از ایکوپرس- محمود مهرگانفر مهمترین دغدغه نمایندگیها در مراجعات مشتریان را کیفیت محصولات دانست و گفت: از بهمن ماه سال گذشته نظارتهای دقیقی در کیفیت محصولات صورت گرفته و ۲۷۹ پروژه به اجرا گذاشته شده است و با ادامه روند فعلی به زودی نتایج این اقدامات در محصولات ملموس خواهد بود و مراجعات مشتریان برای دریافت خدمات ناشی از کیفیت خودروها کاهش قابل توجهی خواهد یافت.
وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون، ٧٣ پروژه ارتقای کیفیت محصول و ۵۹ پروژه مرتبط با بهبود قطعات در محصولات مختلف اجرا شده است.
مدیر طرح ریزی و ارزشیابی کیفیت ایران خودرو افزود: اطلاعات لازم در خصوص کیفیت محصولات و قطعات را از شبکه نمایندگیها بهصورت آنلاین دریافت میکنیم و با انجام اقدامات اصلاحی، به دنبال بهبود کیفیت هستیم.
مهرگانفر گفت: با اجرای پروژههای بهبود کیفی، میزان برگشت خودروها به شبکه خدمات پس از فروش نسبت به متوسط سال قبل ١٨ درصد بهبود را نشان میدهد.
مدیر طرحریزی و ارزشیابی کیفیت ایران خودرو بر لزوم ارایه اطلاعات لازم به مشتریان در نحوه استفاده از امکانات خودرو تاکید کرد و گفت: کارکنان نمایندگیها برای تحویل محصولات جدید ایران خودرو نیز آموزشهای لازم را خواهند دید تا اطلاعات مناسبی را در اختیار مشتریان قرار دهند.
پروژههای کیفی ایرانخودرو به ایستگاه ۵۹ رسید
مدیر طرحریزی و ارزشیابی کیفیت ایران خودرو، از بهبود کیفیت قطعات حاصل از به ثمر رسیدن ۵۹ پروژه بهبود کیفیت در نیمه دوم سال خبر داد.
https://tejaratava.ir/?p=64969