به گزارش تجارت آوا به نقل از روابطعمومی بیمه ایران، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و در ادامه سفر سید مجید بختیاری به استان های شمالی کشور، مدیرعامل بیمه ایران و هیات همراه طی نشست هایی در شعب استان مازندران به بررسی مشکلات و ارائه راه حل هایی برای برطرف ساختن آنها پرداختند.
درجلسه ای که در شعبه مرکزی ساری و باحضور مدیر کل شعب استان، اعضای اجمن صنفی نمایندگان استان، همکاران شعب و نمایندگی ها برگزار شد، ابتدا نمایندگان و سپس کارکنان و روسای شعب در سخنانی به تشریح عملکرد، مشکلات و انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند.
در ادامه، مدیرعامل بیمه ایران ضمن پاسخگویی به سوالات و ابهامات، برای بررسی موارد یادشده دستور لازم را صادر کرد.
سید مجید بختیاری با ابراز رضایت از روند رو به رشد آمار و عملیات بیمه گری استان مازندران خواستار تلاش و مشارکت بیشتر، همراه با همدلی و استفاده بهینه از ایده های نو با تفکر نو اندیشی همکاران و نمایندگان در بهبود امور شد.
وی با اشاره به اینکه باید هر یک از ما کارکنان و نمایندگان از برند و شأن شرکت بیمه ایران حفاظت و حراست کنیم و قدرت و ابتکار عمل بالاتر و بهتر و نیز فکر نو و خلاق داشته باشیم، افزود: باید کیفیت مدیریت در شرکت هر روز بالاتر و بهتر شود؛ همواره در حال جذب و با حداقل امکانات بیشترین بهره وری را داشته باشیم.
مدیرعامل بیمه ایران بر ضرورت استفاده بهینه از داشته های خود تاکید کرد و گفت: باید پروژه های راهبردی و انسجام سازمانی،
اخلاق مداری و جانشین پروری سرلوحه اهداف این شرکت بزرگ دولتی باشد .
گفتنی است، در این بازدید ها آقایان صفرزاده معاونت فنی و فراشیانی معاونت هماهنگی حقوقی وامور استانها مدیر عامل بیمه ایران را همراهی می کردند.