• امروز : شنبه - ۳ آذر - ۱۴۰۳
2
مدیرعامل بانک کشاورزی :

تعامل با جامعه ی مطالبه گر امروزی، نیازمند روابط عمومی آگاه و پاسخگو است

  • کد خبر : 22025
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
تعامل با جامعه ی مطالبه گر امروزی، نیازمند روابط عمومی آگاه و پاسخگو است
روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی ، در دیدار با کارشناسان اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل این بانک تاکید کرد: جامعه امروز، به دلیل دسترسی به حجم بالای اطلاعات ، جامعه ای مطالبه گر است و تعامل سازنده با آن نیازمند روابط عمومی آگاه ، روزآمد، مسلط بر ابزارهای ارتباطی جدید و پاسخگو است.

روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی ، در دیدار با کارشناسان اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل این بانک تاکید کرد: جامعه امروز، به دلیل دسترسی به حجم بالای اطلاعات ، جامعه ای مطالبه گر است و تعامل سازنده با آن نیازمند روابط عمومی آگاه ، روزآمد، مسلط بر ابزارهای ارتباطی جدید و پاسخگو است.

به گزارش روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، خدارحمی در این دیدار با بیان این که روابط عمومی بانک در مسیر خوبی حرکت می کند، اظهار داشت: در دنیای امروز هر شخص یک رسانه است وفضای مجازی دسترسی به حجم بالای اطلاعات و ارتباطات را میسر ساخته، لذا روابط عمومی بایستی از این فرصت طلایی برای داشتن سهم به سزا در عرصه نامحدود فضای مجازی، ارتباط موثر با مخاطبان و شفاف سازی درباره عملکرد بانک بهره گیرد.

وی ضمن سفارش بر ترک قوانین و روش های کهنه ی اطلاع رسانی، افزود: روابط عمومی برای تعامل سازنده با مخاطبان ، نه تنها باید به نقش و جایگاه بانک اشراف داشته باشد و دانش خود را درباره عملکرد بانک به روز نگه دارد، بلکه بایستی با دیدی تحلیلی ، اهمیت خدمات بانک و اخبار مرتبط را با روش های نوین اطلاع رسانی کند .

https://tejaratava.ir/?p=22025

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.