به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، علیرضا علیسلیمانی، معاون برنامهریزی و نوآوری این شرکت، به نمایندگی از دکتر دلفراز مدیرعامل بیمه ملت، لوح و نشان ویژه این جشنواره را دریافت کرد.
در این مراسم مدیران برخی دستگاههای دولتی و همچنین کارآفرینان
واحدهای تولیدی و مدیران بنگاههای اقتصادی بخش خصوصی ضمن تبیین اهمیت مشتریمداری
جهت تقویت بخش اقتصاد و کمک به بهینه سازی کیفیت محصولات تولیدی و خدمات، به
انتقال تجربیات خود در زمینه ارتقا رضایت مشتری پرداختند.
در این گردهمایی انتقال دانش و تجارب مسئولان و متخصصان مدیریت ایران
در اشاعه و ترویج فرهنگ شاخص رضایت مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بینالمللی،
تبیین جایگاه کیفیت و بهرهوری محصول تولید ملی در رعایت حقوق مصرفکننده با تأکید
بر استانداردسازی محصولات و خدمات باکیفیت برتر و ارائه راهکارهای نوین و تقویت
استراتژیهای سازمان بهمنظور برآورده نمودن نیازهای مشتریان موردتوجه و بحث و
بررسی قرار گرفت.
در این مراسم ملیحه سادات حسینی، مدیر روابط عمومی بیمه ملت نیز حضور
داشت.