• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳
0
مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران:

کارگاه ساخت تعمیرگاه مرکزی، پشتیبان مطمئن تولید در بازسازی و تعمیر اساسی قطعات و تجهیزات

  • کد خبر : 146884
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
کارگاه ساخت تعمیرگاه مرکزی، پشتیبان مطمئن تولید در بازسازی و تعمیر اساسی قطعات و تجهیزات
مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران پشتیبانی از بخش تولید، نوسازی تجهیزات و انجام تعمیرات خطوط تولید را جزو مأموریت‌های ذاتی کارگاه ساخت تعمیرگاه مرکزی شرکت فولاد آلیاژی دانست.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، محمد کمال‌زاده در افتتاح کارگاه جدید و مجهز ساخت تعمیرگاه مرکزی این شرکت بر این موضوع تأکید کرد که پشتیبانی از تولید، مسئولیت کلیدی کارگاه ساخت تعمیرگاه مرکزی است و گفت: وظیفه اصلی  کارگاه ساخت تعمیرگاه مرکزی شرکت فولاد آلیاژی ایران، پشتیبانی اثربخش از خطوط تولید، از طریق تعمیر و ساخت تجهیزات موردنیاز آن‌ها با همکاری شرکت توسعه فولاد آلیاژی ایرانیان که شرکت خدمات مهندسی و متعلق به فولاد آلیاژی ایران می باشد، توسعه و ایجاد تکنولوژی های جدید و پیاده‌سازی انقلاب دیجیتال می‌باشد.

 مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در ادامه اذعان داشت: امیدواریم با شرایطی که در سال جاری پیش روی داریم، بتوانیم حجم بیشتری از کارهای باقی‌مانده را انجام دهیم و برای مأموریت‌های جدید آماده شویم. وی در ادامه با اشاره به این موضوع که حرکت بی‌وقفه تولید مرهون تلاش‌های کارکنان کارگاه ساخت تعمیرگاه مرکزی است، ابراز داشت: کارگاه ساخت تعمیرگاه مرکزی باید تلاش کند تا تولید در خطوط تولید شرکت بی‌وقفه ادامه یابد؛ چراکه تجهیزاتی که تعمیر می‌شوند طبیعتاً قبلاً در خطوط تولید مشغول کار بوده‌اند و ازاین‌جهت در تولید خلل ایجاد می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به محدودیت‌های انرژی که در فصل تابستان گریبان‌گیر صنعت فولاد شد، اشاره کرد و گفت: اگرچه محدودیت‌های بی‌سابقه برق در فصل تابستان بسیاری از صنایع ازجمله شرکت فولاد آلیاژی ایران را به‌شدت آزار داد؛ اما در همین شرایط سخت، این شرکت توانست با همراهی و همدلی حداکثری بزرگترین و کاملترین تعمیرات از بدو تاسیس تا به امروز را در زمان قطعی برق انجام دهد.

ناصر زارع مدیر ارشد بهره‌برداری شرکت فولاد آلیاژی نیز در مراسم افتتاحیه کارگاه جدید ساخت تعمیرگاه مرکزی این شرکت یکی از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این مرکز جدید همراه با تجهیزات به روز را کاهش توقفات تولید با تحویل به‌موقع درخواست‌ها دانست و گفت: کاهش هزینه ساخت و تعمیر با مدیریت متریال و پرسنل، افزایش دانش فنی و دستیابی به تکنیک‌های ساخت و تعمیر قطعات و کاهش وابستگی به شرکت‌های بیرونی جهت در خواست‌های ساخت و تعمیر از دیگر اهداف راه‌اندازی و افتتاح تعمیرگاه مرکزی شرکت فولاد آلیاژی است.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که سرمایه گزاری تا پایان سال در این کارگاه بیش از چند صد میلیارد، تومان خواهد شد، گفت: باتوجه به توسعه های صورت گرفته در شرکت فولاد آلیاژی شامل فولادسازی دو، وخط وایر وهمچنین افزایش ظرفیت‌های تولید ایجاد کارگاه ساخت جدید و مجهز برای پشتیبانی تولید وکاهش توقفات برنامه ریزی نشده ضرورت دارد که این موضوع با حمایت مدیرعامل و هیئت مدیره محترم محقق شد.

در ادامه نیز دانشیار رییس تعمیرگاه مرکزی شرکت فولاد آلیاژی ایران گزارشی را از روند ایجاد و تاسیس این مجموعه و همچنین آمار فعالیت‌های تعمیراتی ارائه و اظهار داشت تمام سعی و تلاش ما در واحد مهندسی این است که در زمینه تعمیر و ساخت، یکی از مراکز بزرگ کشور شناخته شویم.

https://tejaratava.ir/?p=146884

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰