• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳
1

پیشرفت پروژه پتروشیمی دهدشت به ۴۳ درصد رسید

  • کد خبر : 146134
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹
پیشرفت پروژه پتروشیمی دهدشت به ۴۳ درصد رسید
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت، اعلام کرد پروژه پتروشیمی دهدشت طی ۱۵ سال تنها ۱۸ درصد پیشرفت داشت، اما در دو سال اخیر با مدیریت جدید، پیشرفت به ۴۳ درصد رسیده است.

محمد شکری امروز در نشست فصلی هلدینگ خلیج فارس با اشاره به اینکه پروژه پتروشیمی دهدشت طی ۱۵ تنها سال ۱۸ درصد پیشرفت داشت،از رشد پیشرفت به ۴۳ درصد خبر داد و گفت که طی ۲ سال اخیر با مدیریت جدید ۱۵ درصد پیشرفت حاصل شده است.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت با انتقاد از بی‌مهری بانک‌های عامل نسبت به پرداخت تسهیلات گفت:بانک‌های داخلی با پروژه مهربان نیستند قراردادهایی که با ما بسته‌اند یک طرفه است.

شکری افزود: به عنوان مثال بانک ملت متعهد بوده ۱۳۰۰ میلیارد تسهیلات بدهد ۲ سال گذشت ۳۰۰ میلیارد بیشتر ندادند هیچ جریمه و کاری هم نمی‌توانیم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بانک تجارت پنج سال است Lc در تعهد داشت،افزود: ۹ ماه است تمام مستندات را ارائه دادیم اما بدهی ایلام را گروکشی کرده که تا ایلام LC را ندهد پرداخت نمی‌کنیم.

شکری بیان کرد: هشت و نیم میلیون یورو در بانک تجارت بابت ۱۵ درصد آورده مسدود شده است با مسئولین بانک مکاتبه کردیم که اگر نمی‌توانید پرداخت کنید هشت و نیم میلیون یورور را برگردانید؛ ما را به ابطال Lc تهدید می‌کنند!

مدیرعامل صنایع پتروشیمی دهدشت گفت: البته ابطال lc برای ما بهتر است چرا که حداقل با زنده شدن هشت میلیون یورور پروژه را جلوتر خواهیم برد.

وی،منابع مالی مورد نیاز پروژه را یادآور شد و با اشاره به اینکه یک همت روی میز مدیران هلدینگ در انتظار تأیید است،افزود: ۲ و نیم همت دیگ اگر تأیید شود منجر به چهار درصد پیشرفت خواهد شد.

https://www.aparat.com/v/pkgqhqp?t=0

https://tejaratava.ir/?p=146134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.