• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
0

درآمد ۹۳۰۸ میلیارد تومانی بانک پاسارگاد در مردادماه ۱۴۰۳ / درآمد عملیاتی ۵۰ هزار میلیارد تومانی بانک پاسارگاد در پنج‌ماهه سال جاری

  • کد خبر : 144973
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۸
درآمد ۹۳۰۸ میلیارد تومانی بانک پاسارگاد در مردادماه ۱۴۰۳ / درآمد عملیاتی ۵۰ هزار میلیارد تومانی بانک پاسارگاد در پنج‌ماهه سال جاری
بانک پاسارگاد در گزارش فعالیت ماهانه خود در کدال، درآمد محقق شده خود را در مردادماه ۱۴۰۳ معادل ۹۳۰۸ میلیارد تومان اعلام کرد.

بانک پاسارگاد با نماد “وپاسار” در گزارش ماهانه منتهی به ۳۱امردادماه۱۴۰۳ در کدال، ارقامی مربوط به میزان درآمد تسهیلات اعطایی، درآمد اوراق بدهی، درآمد سپرده‌گذاری و درآمد کارمزد را ارائه می‌کند. 
بر اساس این گزارش، درآمد محقق شده بانک پاسارگاد از گزینه‌های مذکور در ماه امرداد بیش از ۹ هزار میلیارد تومان بوده که بیشترین سهم درآمدی به تسهیلات اعطایی اختصاص دارد. 
درآمد تسهیلات اعطایی بانک پاسارگاد در ماه امرداد نزدیک به ۹ هزار میلیارد تومان بوده که نسبت به ماه قبل آن از رشد درآمدی برخوردار بوده است. این تسهیلات اعطایی شامل فروش اقساطی، جعاله، مرابحه، اجاره به شرط تملیک، مضاربه، مشارکت مدنی، بدهکاران بابت اعتبارات اسنادی، تسهیلات ارزی و غیره بوده که تسهیلات مرابحه، فروش اقساطی و تسهیلات ارزی به ترتیب بیشترین میزان درآمدی را برای بانک پاسارگاد از درآمد تسهیلات اعطایی به ثبت رسانده است. 
درآمد کارمزد در ماه امرداد نیز برای این بانک ۴۸۳ میلیارد تومان بوده است، همچنین درآمد اوراق بدهی نیز در ماه امرداد ۹۴  میلیارد تومان گزارش می‌شود.
لازم به ذکر است که درآمد عملیاتی محقق شده بانک پاسارگاد در پنج‌ماهه سال‌جاری بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان برآورد شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۳۳درصدی برخوردار بوده است. / نبض بورس

https://tejaratava.ir/?p=144973

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰