• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
0
همزمان با آغاز هفته وحدت

افتتاح ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر استان خراسان جنوبی

  • کد خبر : 144963
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱
افتتاح ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر استان خراسان جنوبی
ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر استان خراسان جنوبی با حضور مدیرعامل محترم شرکت و جمعی از همراهان و میهمانان افتتاح گردید.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه کوثر، همزمان با ایام مبارک ماه ربیع الاول و آغاز هفته وحدت در مراسمی با حضور مدیرکل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح خراسان جنوبی، رؤسای کانون های بازنشستگان، مدیران سازمان های مختلف و مدیرعامل بیمه کوثر و همچنین جمعی از معاونان و مدیران ستادی و سرپرستی استان خراسان جنوبی، ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر این استان افتتاح شد. 

دکتر آقادادی ضمن تبریک اعیاد ماه ربیع الاول، افتتاح ساختمان های جدید مراکز استان را از برنامه‌های شرکت در راستای بهبود وضعیت ساختمان های فعلی و توسعه زیرساخت‌ها و برندسازی بیمه کوثر برشمرد و افزود: بیمه کوثر ضمن توانمندسازی و توسعه کمی و کیفی منابع انسانی و مدیریت ریسک و ترکیب مناسب فروش و ارائه خدمات غیرحضوری، به دسترسی سریعتر در ارائه خدمات خود در محیط فیزیکی با چینش و دکوراسیون و امکانات مناسب که باعث شادابی و افزایش کیفیت زندگی همکاران و رضایت بیشتر ذی‌نفعان گرامی می شود توجه دارد.

ایشان در ادامه این بازدید با حضور در جمع کارکنان، شبکه فروش و ذی‌نفعان شرکت در استان خراسان جنوبی ، در فضایی دوستانه و صمیمی در جریان امور مربوط به این سرپرستی قرار گرفت و پاسخگوی سوالات و دغدغه‌های آنها بود.

لازم به توضیح است ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر استان خراسان جنوبی در محل بیرجند، بلوار آیت الله مدرس، بین مدرس ۲۹ و ۳۱، پلاک ۴۵۷ واقع شده است.

https://tejaratava.ir/?p=144963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰