• امروز : دوشنبه - ۱۹ شهریور - ۱۴۰۳
0

۴ رکورد جدید در تولید محصولات صبانور

  • کد خبر : 143615
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹
۴ رکورد جدید در تولید محصولات صبانور
مدیرعامل شرکت صبانور از ثبت ۴ رکورد جدید در تولید محصولات این شرکت خبر داد.

سید علیرضا موسوی مدیرعامل شرکت صبانور با بیان این مطلب گفت: شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور طی ۵ ماهه نخست ۱۴۰۳، با وجود محدودیت های برق، رکوردهای جدیدی را در تولید سنگ آهن، سنگ آهن دانه بندی، کنسانتره و گندله و نیز فروش گندله ثبت کرد.

وی افزود: این شرکت با تولید ۴۷۹ هزار و ۹۷۶ تن سنگ آهن، رکورد جدیدی را در تولید این محصول به ثبت رساند. رکورد قبلی آن، ۳۹۵ هزار و ۹ تن در مرداد ۱۴۰۱ بود.

مدیرعامل شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور با اشاره به رکورد جدید در تولید سنگ آهن دانه بندی، تصریح کرد: این شرکت در مرداد ۱۴۰۳ با تولید ۲۶۲ هزار و ۷۹۲ تن، رکورد قبلی خود در مرداد ۱۴۰۰ (۲۵۵ هزار و ۲۸۰ تن) را شکست.

وی ادامه داد: تولید ۱۲۵ هزار و ۷۹۲ تن کنسانتره آهن در ماه مرداد ۱۴۰۳، رکورد جدیدی از شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور بود که رکورد قبلی خود (۱۲۵ هزار و ۳۷۸ تن در مرداد ۱۴۰۰) را جا گذاشت. افزون براین، شرکت مذکور با تولید ۵۴ هزار و ۲۰۲ تن گندله، رکورد قبلی (۵۴ هزار و ۴۴ تن) را باطل کرد.

موسوی درباره رکورد جدید شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در فروش گندله، اذعان کرد: این شرکت با فروش ۷۴ هزار و ۲۴۱ تن گندله در مرداد ۱۴۰۳، از رکورد قبلی خود (۶۵ هزار و ۳۲۴ تن در مرداد ۱۴۰۲)، عبور کرد.

بنا به این گزارش، شرکت معدنی و صنعتی صبانور واقع در استان همدان، از مرحله اکتشاف، استخراج، فرآوری سنگ آهن تا تولید محصولات کنسانتره و گندله دانه بندی فعال است. همچنین زنجیره تولید این مجموعه معدنی در استان کردستان از مرحله تولید سنگ آهن دانه بندی و مصرف آن به عنوان ماده اولیه کارخانه کنسانتره سازی فعال است.

https://tejaratava.ir/?p=143615

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.