به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن کاظمی به همراه روسای ادارات کل سرمایه انسانی، رفاه و درمان و آموزش با حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک واقع در اداره کل روابط عمومی، به تماس های تلفنی کارکنان پاسخ داد و دستوراتی را در خصوص رسیدگی و پیگیری برخی موارد مطرح شده، پرسش ها و مطالبات از سوی تماس گیرندگان صادر کرد.
طی این ارتباط تلفنی که به طور مستقیم میان همکاران از سراسر کشور و عضو هیات عامل بانک برقرار شد، ده ها نفر خواسته ها و مسائل خود را مطرح کردند.
حسن کاظمی در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که حضور مدیران ارشد در مرکز ارتباط مردمی بانک زمینه بیان مشکلات و دغدغه های همکاران را ایجاد می کند، اظهار کرد: یکی از راهکارهای شنیدن صدای همکاران حضور بی واسطه و گفت و گوی مستقیم با آن هاست و مرکز ارتباط مردمی این شرایط و فضا را ممکن می سازد تا همکاران نظرات و دغدغه های خودشان را با مدیران ارشد در میان بگذارند.
عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک به اهمیت پاسخگویی صحیح و مناسب به همکاران بانک اشاره کرد و گفت: سرمایه انسانی هر سازمانی جزو دارایی و سرمایه آن سازمان است و بانک هم بدون همکاران متخصص خود معنا و مفهومی ندارد.
وی در پایان با تقدیر از کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک در راستای پاسخگویی به حجم انبوهی از سوالات مشتریان بانک و همکاران، تنها نقطه ارتباطی رسمی بانک با مردم و مشتریان را این مرکز دانست.