• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

بیمه بدنه سفر بیمه رازی رونمایی شد/ برای سفر بیمه بدنه بخر

  • کد خبر : 99797
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
بیمه بدنه سفر بیمه رازی رونمایی شد/ برای سفر بیمه بدنه بخر

سرپرست مدیریت بیمه‌های خودرو بیمه رازی گفت: طرح بیمه بدنه سفر روزشمار با مدت زمان یک ماهه در بیمه رازی با هدف افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه و کاهش هزینه‌های احتمالی خانوار بازطراحی شده است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، مسعود یوسفی- سرپرست مدیریت بیمه‌های خودرو بیمه رازی که مهمان هفتاد و پنجمین سه‌شنبه‌های پاسخگویی این شرکت بود، از بازطراحی بیمه بدنه خودرو به صورت کوتاه مدت در شرکت بیمه رازی خبر داد و گفت: بیمه بدنه خودرو بیمه‌ای اختیاری است و افراد با توجه به نیاز و شرایط اقتصادی خود به خرید بیمه نامه می‌پردازند و در ماه‌های اخیر با توجه به افزایش قیمت خودرو، اقبال نسبت به بیمه نامه‌های بدنه خودرو کاهش یافته است.

او ادامه داد: با توجه به شرایط حاکم، شرکت بیمه رازی با هدف ارائه خدمات جدید، متفاوت و قابل دسترس برای تمام اقشار جامعه، بیمه نامه بدنه سفر (روز شما) را به صورت یکماهه باز طراحی کرده است.

سرپرست مدیریت بیمه‌های خودرو بیمه رازی تصریح کرد: بیمه نامه بدنه سفر، شرایط مشابهی همچون بیمه نامه‌های یکساله دارد و از چهار روز گذشته این بیمه نامه برای شبکه فروش معرفی و قابل استفاده شده است.

یوسفی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به نام انتخاب شده، این بیمه نامه تنها در سفرهای برون شهری قابل استفاده است، گفت: سفر به معنای رفت و آمد میان شهرها نیست و این بیمه نامه در شهر محل سکونت نیز قابل استفاده است.

او یادآور شد: در حال حاضر به دلیل آنکه طرح به صورت آزمایشی اجرایی شده، تنها پوشش‌های اصلی در آن وجود دارد و امکان شخصی سازی برای هر فرد ندارد.

سرپرست مدیریت بیمه‌های خودرو بیمه رازی، در رابطه با پوشش‌های اصلی‌ تاکید کرد: سرقت درجا، آتش سوزی و حوادث خاص به عنوان پوش‌های اصلی شناخته می‌شود.

یوسفی مخاطب اصلی این بیمه نامه را افرادی که به خرید و فروش خودرو مشغول هستند و و افرادی که خودروی خود را برای سفر از پارکینگ خارج می‌کنند، دانست.

او در انتها یادآور شد: که در برنامه آینده خدمات متفاوتی به بیمه نامه بدنه یکساله بیمه رازی افزوده خواهد شد.

https://tejaratava.ir/?p=99797

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.