• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0
تلاش شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برای تحقق عدالت فرهنگی؛

فیلم های به روز در سینما قدس بافق اکران می شود

  • کد خبر : 99776
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
فیلم های به روز در سینما قدس بافق اکران می شود
با هدف تحقق عدالت فرهنگی، فیلم های سینمایی پر فروش و به روز کشور در سینما قدس آهنشهر بافق اکران می شود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت، در روز ملی سینما(۲۱ شهریور ماه) ضمن گرامیداشت این روز با بیان این مطلب اظهار کرد: سینما قدس آهنشهر بافق یکی از قدیمی ترین سینماهای استان یزد است که توسط شرکت سنگ آهن مرکزی راه اندازی شده و سالهاست که در اختیار مخاطبان این هنر قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه در ابتدا در سالن این سینما تئاتر اجرا می شد افزود: این سالن در سال های بعد با تغییر کاربری به سینما تبدیل شد و در حال حاضر با نصب سیستم های دیجیتال به روز ترین فیلم های کشور بر روی پرده آن به نمایش در می آید.
حمیدیان با بیان اینکه هم اکنون بیشتر سینماهای شهرهای بزرگ، دارای سیستم های دیجیتال پیشرفته هستند اضافه کرد: در تلاش هستیم که سیستم سینمای قدس آهنشهر را تجهیز کنیم تا مردم بتوانند از امکانات روز بهره ببرند. 
وی به توسعه فضاهای جانبی سینما هم اشاره کرد و گفت: زیرساخت ها برای راه اندازی بوفه، کافی شاپ و سالن انتظار مسقف سینما فراهم شده و باید به مرحله اجرا برسد.
حمیدیان درباره طرح استقبال کارکنان از سینما اظهار کرد: در هیات مدیره مصوب شده که سالی یکبار تمامی کارکنان به همراه خانواده به طور رایگان از سینما استفاده کنند. همچنین سینما برای دانش آموزان به همراه اولیای مدرسه نیم بهاست.کودکان بی بضاعت و خانواده های عضو کمیته امداد هم می توانند به طور رایگان فیلم ها را تماشا کنند.
وی با بیان اینکه فیلم هایی که در سینما قدس روی پرده می رود فیلم های روز کشور است اضافه کرد: طبق آمار، فیلم های ویژه کودکان و فیلم های طنز و کمدی بیشترین مخاطب را در شهرستان بافق دارد.

https://tejaratava.ir/?p=99776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.