• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران:

حراست یک مجموعه اجرایی و نظارتی است

  • کد خبر : 99663
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹
حراست یک مجموعه اجرایی و نظارتی است
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: حراست یک مجموعه اجرایی و نظارتی است که وظایف مهمی در ارتباط با صیانت از نیروی انسانی، حفاظت از تجهیزات و تاسیسات، شناسایی و پیشگیری از بروز مشکلات و نظم و آراستگی سازمان برعهده دارد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، دکتر حمید رضا گلپایگانی روز دوشنبه (۲۰ شهریورماه ۱۴۰۲) در آیین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید حراست شرکت، افزود: با توجه به عملیاتی بودن و گستره وسیع فعالیت این شرکت در مناطق خشکی و دریایی ۱۰ استان کشور، مجموعه حراست همراه و همدوش با مدیران و همکاران نقش ارزشمند، شاخص و کلیدی به ویژه در آرامش کارکنان، حفاظت از تجهیزات و افزایش بهره وری و استمرار عملیات حفاری ایفا می کند.

وی حراست را چشم تیز بین مدیریت سازمان ها توصیف و اظهار کرد: همکاران حراست شرکت در کنار مدیریت در تمام جلسات و کمیته های تخصصی حضور داشته و به همین دلیل با اشرافی که در سازمان دارند ، می توانند اهداف شرکت را تحقق بخشند.

گلپایگانی با بیان اینکه همه تلاش این است که کار به صورت جهادی پیش برود و از تمام ظرفیت های شرکت به نحو مطلوب استفاده به عمل آید، گفت: حفظ بیت المال و شفاف سازی سازی در کار مهمترین نکته از نظر مدیریت و حراست می باشد و در این زمینه قدردان مساعی، همکاری و هم افزایی مجموعه همکاران در بیش از چهار دهه فعالیت شرکت هستیم.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران بازسازی، نوسازی و روز آمدی تجهیزات ، آموزش های تخصصی در سطوح مختلف و رضایتمندی کارکنان را مورد تاکید قرار داد و با تقدیر از خدمات آقای سیاوش سهرابی مقدم در مدت تصدی مسئولیت حراست شرکت برای آقای پیام تاجمیری در این مسئولیت آرزوی موفقیت کرد.

در این نشست که معاونین حراست شرکت ملی نفت ایران، قائم مقام مدیرعامل، معاونان، مدیران ارشد و تعدادی از روسای ستادی و عملیاتی حضور داشتند، معاون حراست شرکت ملی نفت ایران گفت: شرکت ملی حفاری ایران نقش مهمی در فرآیند تولید نفت وگاز دارد و آرامش کارکنان در موقعیت های مکانی و شرایط اقلیمی سخت ، اعم از گرما و سرمای شدید و مناطق دور افتاده محل استقرار دکل های حفاری، بسیار مهم است تا بتوانند بهره وری را افزایش، انتظارات را کاهش و در جهت رشد تولید جهاد گونه تلاش نمایند.

آقای محمد ابراهیم نجم الدین با تاکید بر شفاف سازی و اهتمام ویژه به کمیت و کیفیت کار، نیروی انسانی را با ارزش ترین سرمایه هر سازمان دانست و آموزش کارکنان و روز آمدی تجهیزات را در پیشبرد اهداف سازمان مهم ارزیابی کرد.

وی با قدردانی از کارکنان سختکوش حراست شرکت ملی حفاری ایران که در کنار سایر کارکنان در مناطق عملیاتی انجام وظیفه می کنند، در بیان مسئولیت های حراست توضیح داد: مهمترین وظیفه حراست پیشگیری است.

در ادامه این نشست سهرابی مقدم گزارشی از اقدامات انجام شده در مدت تصدی مسئولیت ارائه و تاجمیری نیز به برنامه های پیش روی خود همسو با مدیریت شرکت در تحقق اهداف و برنامه های صنعت نفت توضیحاتی ارائه داد.

همچنین قائم مقام مدیرعامل، مدیر امور مالی، معاونت منابع انسانی و رئیس بازرسی شرکت در سخنانی از عملکرد حراست سازمان تقدیر و قدردانی کردند.

https://tejaratava.ir/?p=99663

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.