• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

اعلام شرایط بورسیه ‌تحصیلی دانشجویان نخبه بومی دانشگاه هرمزگان در سال تحصیلی ۰۳-۱۴۰۲ توسط شرکت صبا فولاد خلیج‌ فارس

  • کد خبر : 99418
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱
اعلام شرایط بورسیه ‌تحصیلی دانشجویان نخبه بومی دانشگاه هرمزگان در سال تحصیلی ۰۳-۱۴۰۲ توسط شرکت صبا فولاد خلیج‌ فارس
قائم مقام مدیرعامل و معاون برنامه ریزی، مهندسی و توسعه شرکت صبا فولاد خلیج فارس، شرایط اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان نخبه بومی دانشگاه هرمزگان در سال تحصیلی ۰۳-۱۴۰۲ توسط صبا فولاد خلیج‌فارس را اعلام کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت صبا فولاد خلیج فارس، مهندس عباس تفضلی در گفتگو با صبح ساحل در این خصوص گفت: بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه مقررشده است سالانه حداکثر ۱۲ نفر از رتبه‌های اول تا سوم بومی پذیرفته‌شده در دانشگاه هرمزگان، در رشته‌ها‌ و مقاطع تحصیلی مدنظر صبا فولاد خلیج‌فارس از جمله رشته های مهندسی صنایع، مکانیک، برق و متالوژی به‌صورت بورسیه در این کارخانه مشغول به آموزش و کار شوند.

وی با بیان اینکه رشته و مقطع تحصیلی را صبا فولاد خلیج‌فارس اعلام و دانشگاه بر مبنای شرایط این تفاهم‌نامه اقدام به پایش و معرفی دانشجو می‌کند، افزود: علاوه بر دارا بودن رتبه اول تا سوم در رشته‌ تحصیلی موردنظر، دانشجو باید حداقل دو ترم تحصیلی در دانشگاه گذرانده و معدل این دو ترم حداقل ۱۷ باشد.

قائم مقام مدیرعامل و معاون برنامه ریزی، مهندسی و توسعه شرکت صبا فولاد خلیج فارس با تأکید بر اینکه این قرارداد باهدف مهارت افزایی، کارآفرینی و اشتغال دانشجویان صورت گرفته است، اظهار کرد: عدم افت تحصیلی، دارا بودن معدل حداقل ۱۷ در ترم‌های آتی تحصیلی و انضباط کاری ازجمله شرایط تداوم بورسیه خواهد بود.

وی گفت: دانشجویان منتخب سه ماه در سال، روزهای پنجشنبه و جمعه در محل صبا فولاد حضور خواهند یافت تا ضمن استفاده از تجربه کارکنان، حین کار آموزش ببینند. پس از فارغ‌التحصیلی به فراخور نیاز کارخانه، نیروهای آموزش‌دیده جذب خواهند شد.

قائم مقام مدیرعامل و معاون برنامه ریزی، مهندسی و توسعه شرکت صبا فولاد خلیج فارس عنوان کرد: مدت این تفاهم‌نامه دوجانبه پنج‌ساله است و هم‌اکنون نیز رشته‌های مدنظر صبا فولاد و تعداد دانشجویان موردنیاز در این رشته‌ها به دانشگاه هرمزگان اعلام‌شده و در حال بررسی و نهایی شدن است.

گفتنی است؛ شرکت صبا فولاد خلیج فارس نخستین تولید کننده بریکت گرم (HBI) در ایران با ظرفیت تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن در سال و از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری است که در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در بندرعباس قرار دارد.

https://tejaratava.ir/?p=99418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.