• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی

  • کد خبر : 99268
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
پیام تسلیت مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در پیامی، فرا رسیدن اربعین حسینی را به تمامی انسان‌های آزاده جهان، به‌ویژه شیعیان و پیروان آن حضرت تسلیت گفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از خبرنگار روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، متن پیام مهندس علی محمدی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک

سلام بر حسین، سلام بر اربعین و زائرانش که اندو‌ه‌های دل را، به سوغات بر مزار شهدای عشق بردند.

اربعین حسینی؛ میعادگاه تجدید میثاق با حریت و آزادگی است که امروزه با حضور حماسی و میلیونی دلدادگان آل الله( علیه السلام)، بویژه ایرانیان عاشق آقا اباعبدالله الحسین(ع) و خاندان حضرت رسول الله (ص) در راهپیمایی این روز بزرگ به سوی کربلای معلی به حماسه پرشور معنوی، مذهبی و فرهنگی بدل شده است.

اربعین حسینی تنها پیاده‌روی به سمت کربلا نیست، بلکه یک پیام اجتماعی و تمدنی است که به همه نسل‌ها درس آزادگی و پایمردی می‌دهد.

مجموعه شرکت فولاد اکسین خوزستان سال ها است که در مرز شلمچه افتخار میزبانی از زائران اربعین حسینی را داشته تا سهم کوچک و وظیفه خدمت به زائران در این حرکت بزرگ که جلوه‌هایی زیبا از وحدت مسلمانان در سطح جهان است را، ادا کند.

اینجانب فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع) و ۷۲ تن از یاران گرانقدرش را به پیشگاه حضرت حجت(عج) ، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و مردم شهید پرور و ولایتمدار خوزستان تسلیت عرض نموده و امید است همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در عرصه‌های مختلف زندگی باشیم.

علی محمدی
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان

https://tejaratava.ir/?p=99268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.