• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

اصلاح قیمت ها منجر به ارایه خدمات بهتر به مشتریان می شود

  • کد خبر : 98683
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
اصلاح قیمت ها منجر به ارایه خدمات بهتر به مشتریان می شود

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که اصلاح قیمت ها منجربه ارایه خدمات بهتر به مشتریان می شود، گفت: قیمت گذاری دستوری منجر به زیان ۹هزار میلیاردی ایران خودرو در سه ماهه نخست امسال شده است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از ایکوپرس- علیمردان عظیمی در نشست با صاحبان امتیاز نمایندگی های شهر مشهد مقدس که با حضور رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با بیان این که تداوم قیمت گذاری دستوری منجر به افزایش بیشتر زیان انباشته خودروسازان خواهد شد، افزود: اصلاح قیمت خودرو علاوه بر ارتقای کیفیت محصولات،  افزایش کیفیت خدمات را نیز در پی خواهد داشت.
وی در مورد تامین قطعات خودروهای متوقف شده در نمایندگی ها گفت: طبق برنامه ریزی باید تامین قطعه این خودروها ظرف ۷۲ ساعت انجام و ترخیص خودرو صورت پذیرد و این مهم در مورد شهر مشهد که سالانه میلیون ها زائر به بارگاه منور رضوی مشرف می شوند و اقامت کوتاهی در شهر مشهد دارند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر این که نمایندگی های ایران خودرو همکار و پشتیبان این شرکت هستند، تاکید کرد: در پی رفع دغدغه های این همکاران مان هستیم و تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه در اسرع وقت اجرایی می‌شود. 
وی با بیان این که توزیع جغرافیایی نمایندگی ها باید به گونه ای باشد که دسترسی مشتریان در همه جا و در کم ترین زمان امکان پذیر باشد، تاکید کرد: آن چه برعهده ایران خودرو است، ارتقای کیفیت قطعات است و تا پایان فصل پاییز برنامه ارتقای کیفیت تعدادی از قطعات اجرایی می شود و از سوی دیگر پی گیر برخورد با قطعه سازان غیرمجاز از طریق نهادهای ذی ربط هستیم تا از این طریق خسارتی به مشتریان وارد نشود.

https://tejaratava.ir/?p=98683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.