• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
2

حمایت «فولاد خراسان» از هوشمندسازی صنایع معدنی

  • کد خبر : 98329
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲
حمایت «فولاد خراسان» از هوشمندسازی صنایع معدنی
دومین همایش «معدنکاری دیجیتال» با حضور و حمایت صنایع بزرگ معدنی کشور، از جمله شرکت «مجتمع فولاد خراسان» در هتل المپیک تهران آغاز به کار کرد.

این رویداد فناورانه با هدف تبیین و ترویج نقش فناوری‌های نوین صنعت معدنکاری، معرفی شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های پیشرو در این زمینه و آموزش مفاهیم و مقدمات معدنکاری دیجیتال به همت گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد در روزهای ۷ تا ۹ شهریور ماه به صورت حضوری در هتل المپیک برگزار می‌شود.

🔹 واحد روابط عمومی فولاد خراسان، با دستور مهندس جوان‌بخت، مدیرعامل شرکت، علاوه بر تدارک حضور کارشناسان و متخصصان مجتمع در این رویداد، با برپایی غرفه‌ای شکیل در نمایشگاه جنبی همایش حضوری فعال داشته و زمینه تبادل نظر و تجارب کارشناسان این حوزه و تبیین توان‌مندی‌های شرکت با بازدیدکنندگان را فراهم کرده است.

🔹 همایش «معد‌ن‌کاری دیجیتال با گردهم آوردن ارکان تاثیرگذار این حوزه از جمله شرکت‌های بزرگ معدنی، از جمله فولادسازان بزرگ‌ کشور نظیر ذوب آهن اصفهان و فولاد خراسان، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، دانشگاهیان، سرمایه‌گذاران و اندیشه‌ورزان این حوزه، انقلاب صنعتی نسل چهارم در این حوزه را مورد بررسی تخصصی قرار می‌دهد.

🔹ارایه گزارش‌هایی از آخرین تحولات روز دنیا در حوزه هوشمندسازی معادن، تبادل نظر تخصصی کارشناسان فناوری اطلاعات در مباحث معدن‌کاوی، استخراج و بهره‌برداری با تکیه بر دانش دیجیتال، و سخنرانی‌های مدیران ارشد صنایع معدنی در مورد ملزومات این حوزه شناسایی و راهکارهای ارتقای نقش فناوری‌های نو در معدن‌کاری از محورهای برگزاری این همایش است.

https://tejaratava.ir/?p=98329

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.