• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4
بمناسبت هفته دولت انجام شد؛

آیین بهره برداری پروژه طراحی، نصب و راه اندازی واحد اصلاح ضریب قدرت و حذف هارمونیک شمش شرکت آلومینای ایران

  • کد خبر : 98194
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷
آیین بهره برداری پروژه طراحی، نصب و راه اندازی واحد اصلاح ضریب قدرت و حذف هارمونیک شمش شرکت آلومینای ایران
به مناسبت هفته دولت آیین بهره برداری پروژه طراحی، نصب و راه اندازی واحد اصلاح ضریب قدرت و حذف هارمونیک شمش شرکت آلومینای ایران انجام شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت آلومینای ایران بمناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر آیین بهره برداری پروژه طراحی، نصب و راه اندازی واحد اصلاح ضریب قدرت و حذف هارمونیک شمش شرکت آلومینای ایران که با توان متخصصین داخلی و کارشناسان شرکت آلومینای ایران انجام گردیده است، با حضور دکتر صفر نژاد معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی، امام جمعه محترم و فرماندار محترم شهرستان جاجرم، نمایندگان محترم مردم شریف بجنورد، جاجرم، گرمه، مانه و سملقان و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی، هیات همراه و معاونین و مدیران محترم شرکت انجام شد.
🔻مدیرعامل شرکت آلومینای ایران گفت: فاز اول این پروژه شامل فیلتر هارمونیک پنجم و هفتم با مجموع ظرفیت۲۲/۵MvAR در بهمن ۱۴۰۱ (برای جبران سازی فاز اول کارخانه تولید شمش آلومینیوم) و فاز دوم در اردیبهشت ۱۴۰۲به پایان رسیده و بعلت نیاز شبکه سراسری، سریعا در مدار شبکه برق کشور قرار گرفته است.

دکتر شه بخش گفت: هدف از اجرای این پروژه حذف هزینه توان راکتیو کارخانه شمش آلومینیوم و صرفه جویی ماهیانه ۱۱۰ میلیارد ریال، در قبض برق شرکت آلومینا، حذف نویز و اعوجاج ناشی از کوره های خط تولید شمش آلومینیوم و همچنین بهبود کیفیت توان مصرفی و کمک به شبکه سراسری برق بوده است.

🔻دکتر شه بخش مدیر عامل شرکت آلومینای ایران در ادامه بیان نمودند: هزینه اجرای این پروژه به مبلغ ۳۷۸/۷۵۰/۵۸۶/۰۸۷ ریال بوده است که از تاریخ ۱۳۹۹/۹/۹شروع شده و با راه اندازی این پروژه، سالیانه مبلغی حدود ۱۳۲۰ میلیارد ریال در سال از هزینه قبوض برق تولید شمش آلومینیوم شرکت آلومینای ایران را کاهش میدهد.

https://tejaratava.ir/?p=98194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.