• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

بازدید رییس ستاد اربعین و جمعی ازمدیران شهرداری تهران از مرز چذابه

  • کد خبر : 98009
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱
بازدید رییس ستاد اربعین و جمعی ازمدیران شهرداری تهران از مرز چذابه
امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی و رییس ستاد برگزاری مراسم اربعین حسینی شهرداری تهران، قدرت ا… محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ، رضا محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با همراهی حمید جوانی شهردار منطقه ۳ و جمعی از مدیران شهری از روند اقدامات و فعالیتهای این منطقه در مرز چذابه بازدید کردند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ ، ابتدا رییس ستاد برگزاری مراسم اربعین شهرداری تهران ضمن بهره برداری رسمی از تونل سایه بان ۵۰۰۰ متر مربعی در نقطه صفر‌ مرزی که توسط شهرداری منطقه ۳ و با سازه اساسی جهت استفاده زائرین حسینی ساخته شده این اقدام منطقه ۳ را اقدامی ماندگار و ارزشمند جهت استفاده زائرین عبوری در سالهای بعد نیز برشمرد.

جوانی شهردار منطقه ۳ ضمن ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته در مرز چذابه گفت ؛ عوامل اجرایی معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ از ۱۴ مرداد ماه جهت انجام فعالیت های مقدماتی به مرز چذابه اعزام شده اند. جوانی ابراز داشت ماشین آلات متعددی من جمله بابکت ، فان، پیکاپ ، خودرو سواری و موتور سیکلت جهت خدمات رسانی بهینه به مرز ارسال شده است.ایشان از فعالیت ۱۵۰ کارگر در سه شیفت بعنوان پاکبان در پایانه مرزی چذابه خبر داد و به برگزاری ۱۰ شب استیج و برنامه ویژه فرهنگی در محوطه پایانه اشاره کرد و افزود این برنامه ها از ۸ شهریور آغاز خواهد شد.

جوانی همچنین به استفاده از ظرفیت خیرین جهت کمک به مواکب این گذرگاه اشاره نمود .

در ادامه قدرت الله محمدی از محوطه ۴۰۰۰ متری و سایت منطقه ۳ که مراحل دیوارچینی آن به اتمام رسیده بازدید کرد و اظهار داشت با توجه به لزوم استقرار نیروی انسانی ،تجهیزات،عوامل آتش نشانی و … انشالله با ساخت بنای مناسب در این سایت در سالهای آتی شاهد ارتقای کیفیت خدمات رسانی به زائرین حسینی خواهیم بود.

در پایان جوانی و محمدی ضمن حضور در میان آتش نشانان اعزام شده به مرز چذابه از تجهیزات ، فعالیت ها و روند خدمات رسانی سازمان آتش نشانی در پایانه بازدید نمودند .

https://tejaratava.ir/?p=98009

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.