• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

بازدید معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران از فرایند عملیات پستی گذرنامه های زیارتی

  • کد خبر : 97710
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
بازدید معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران از فرایند عملیات پستی گذرنامه های زیارتی
محسن نایبی؛ معاون امنیتی و انتظامی #استاندار تهران و سیدکمال سادات؛ مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری از فرایند تجزیه و توزیع گذرنامه های #اربعین با حضور #عبدالرضاجنتیعطائی؛ مدیرکل #پست استان تهران و مجری کشوری توزیع گذرنامه، #مهدی_پیشقدم؛ مدیرکل مرکز تجزيه و مبادلات و محمدهادی؛ مدیرمنطقه پستی جنوب غرب از مرکز تجزیه و مبادلات و منطقه پستی جنوب غرب استان تهران بازدید کرد.

 نایبی در این بازدید با اشاره به در پیش بودن #اربعینحسینی و گرامیداشت هفته دولت با تشکر از کارکنان #شرکتملی_پست اظهار داشت: با همت والا، تلاش مضاعف و فعالیت شبانه روزی کارکنان شبکه پستی، گذرنامه‌های صادره در کمترین زمان توزیع و به دست زائرین حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام می رسد.

 وی گفت: در حال حاضر شاهد سرعت بالا در ارسال گذرنامه‌های اربعین هستیم، هرچند صدور #گذرنامه در طول سال انجام می شود ولی در آستانه #راهپیمایی_اربعین فعالیت همکاران #پست مضاعف شده و حجم زیادی از گذرنامه در سراسر کشور توزیع می شود.

در ادامه عبدالرضا جنتی عطائی؛ مدیرکل پست استان تهران و مجری کشوری توزیع گذرنامه با اشاره به صدور گذرنامه در دو دسته گذرنامه عادی و زیارتی، اظهار داشت: روزانه ۸۰ تا ۱۰۰ هزار گذرنامه عادی و زیارتی تجزیه و به سراسر کشور ارسال می‌شود.

وی افزود: در شهر تهران پس از دریافت گذرنامه‌ های صادر شده برای تسریع در روند توزیع برای زائرینی که برای سفر به عتبات عالیات عجله دارند، ۶ ناحیه در مراکز مناطق پستی تهران در نظر گرفته شده تا بتوانند گذرنامه‌های خود را در این مراکز تحویل بگیرند.

 مدیرکل پست استان تهران و مجری کشوری توزیع گذرنامه با بیان استمرار این روند تا روز #اربعین عنوان کرد: صدور گذرنامه در دو نقطه به صورت شبانه روزی انجام می شود و پس از تحویل به شرکت پست در شهر تهران تا ۲۴ ساعت، در مراکز استان‌ها تا ۴۸ ساعت و در شهرستان‌ها تا ۷۲ ساعت تحویل گیرنده می‌شود.

جنتی عطائی با اشاره به طراحی سامانه ای با عنوان #پست_یافته توسط شرکت ملی پست، بیان کرد: با استفاده از این سرویس پستی، مدارک هویتی پیدا شده‌ای که تحویل پست می‌شود به صاحبان اصلی آنها تحویل می‌ شود.

وی افزود: سرویس پست یافته برای دومین سال متوالی به منظور بازگرداندن مدارک، اشیا و اسناد گمشده زائران حسینی در طی برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی در مسیر نجف تا کربلا در ۱۴ پایگاه راه اندازی و به زائرین خدمات ارائه می دهد.

مدیرکل پست استان تهران از برپایی پایگاه های سرویس پست یافته در مراسم جاماندگان اربعین حسینی برای شهروندان تهرانی در روز اربعین خبر داد.

در جریان این بازدید، معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران با حضور در مرکز تجزیه و مبادلات از سیستم سورتینگ هوشمند تجزیه مرسولات بازدید و از اقدامات #هوشمندسازی در #شرکتملیپست ابراز رضایت کرد.

https://tejaratava.ir/?p=97710

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.