• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
6
عبدالرحمان نساج مدیرمنابع انسانی خبرداد

اجرایی نمودن آیین نامه نظام های اداری و استخدامی کارکنان صنعت نفت ( ماده ۱۰) در شرکت ملی حفاری ایران

  • کد خبر : 97208
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
اجرایی نمودن آیین نامه نظام های اداری و استخدامی کارکنان صنعت نفت ( ماده ۱۰) در شرکت ملی حفاری ایران
مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران از اجرایی نمودن آیین نامه نظام های اداری و استخدامی کارکنان صنعت نفت ( ماده ۱۰) در این شرکت خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، عبدالرحمان نساج روز سه شنبه (۳۱ مردادماه ۱۴۰۲) در این باره گفت: با توجه به تاکید و حمایت دکتر گلپایگانی مدیرعامل شرکت به منظور رسیدگی به درخواست های همکاران و انجام اقدامات بایسته برای اجرایی نمودن این ماده پس از انجام بررسی و تشکیل جلسات کارشناسی درون و برون سازمانی به ویژه کارگاه آموزشی در این زمینه و رفع اشکالات احتمالی ، از سوی مدیریت منابع انسانی این شرکت/ امور کارکنان حوزه حقوق و دستمزد اقدام به اولویت بندی مشمولان و فعالیت های اصلاحی در این ارتباط گردیده است.

وی در خصوص نحوه اولویت بندی توضیح داد: در این راستا اولویت ۱ _ بازنشستگان از تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ به بعد و کارمندان استخدامی سال ۱۳۹۳ به بعد به تعداد ۴۹۱ نفر، اولویت ۲_ رزمندگان مفاد جزء۶ بند “ث” ماده ۸۸ قانون برنامه ششم به تعداد ۷۰۰ نفر، اولویت ۳ _ کارمندان تبدیل وضعیت یافته بند “د” تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۰ و بند “و” تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۱ به تعداد ۱۵۴۵ نفر، اولویت ۴ _ پذیرفته شدگان دانشگاه صنعت نفت گروه” الف” و کارمندان بدون اعمال ماده ۱۰ به تعداد ۳۶۱ نفر می باشند.

نساج افزود: از تعداد ۳ هزار و ۹۷ نفر مشمول طرح، ۲ هزار و ۷۳۸ نفر معادل ۸۸ درصد کل جامعه هدف به مدت ۱۷ روز کاری در سازمان کارسازی( اداری / مالی) گردیده و مبلغ افزایش یافته در حقوق مرداد ماه جاری به حساب این عزیزان پرداخت گردید.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: همچنین تعداد ۳۵۹ نفر همکاران باقیمانده تحت مطالعه و بررسی پرونده شامل پایش کدهای ترفیعاتی دستی، مطالعه پرونده اداری کارکنان ، سابقه مورد پذیرش،تعدیلات مدرک تحصیلی مرتبط و سایر موارد لازم می باشند و در اسرع وقت اقدام اصلاحی انجام خواهد شد.

وی در ادامه از تلاش و حمایت مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران، معاونان و همکاران حوزه های تحت نظارت و همچنین معاون وزیر درامور توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی وزارت نفت و مدیران حوزه تحت نظارت در راستای تحقق این مهم تشکر و قدردانی به عمل آورد.

https://tejaratava.ir/?p=97208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.