به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران، تعداد مشتریان بانک که از خدمات اینترنتبانک استفاده میکنند در پایان سال ۱۴۰۱ به حدود از یک میلیون و ۷۵۰هزار نفر بالغ شده است. این تعداد نسبت به سال ۱۳۹۹ که تنها ۶۶۰هزار نفر از این ابزار بانک استفاده میکردند، رشدی ۱۶۵ درصدی داشته است.
کاربران اپلیکیشن همراهبانک «مهریران» نیز در پایان سال ۱۴۰۱ به بیش از ۳ میلیون و ۵۵۰هزار نفر رسیده است. این در حالی است که تعداد کاربران «مهریران» در سال ۱۳۹۹ تنها یک میلیون ۱۴۰هزار نفر بود. مقایسه این آمارها نشان میدهد که تعداد کاربران این اپلیکیشن در طول ۲ سال گذشته ۲۱۱ درصد افزایش یافته است.
بانک قرضالحسنه مهر ایران بهعنوان بانکی پیشرو در ارائه خدمات غیرحضوری همواره تلاش کرده تا برای صرفهجویی در زمان و هزینه مشتریان خود، خدمات خود را بر بسترهای نوین بانکی از جمله اینترنتبانک و همراهبانک ارائه کند. این بانک در طول ۲ سال گذشته، پیشخوان مجازی خود را ارائه کرده که شامل خدماتی جامع است و همچنین با ارائه کیوبانک بهعنوان پلتفرم ارائه خدمات مالی، گامی نوین در عرصه خدمات غیرحضوری بانکی و مالی برداشت.
تعداد کاربران «مهریران» ۲۰۰ درصد افزایش یافت
کاربران اپلیکیشن همراهبانک «مهریران» در پایان سال ۱۴۰۱ به بیش از ۳ میلیون و ۵۵۰هزار نفر رسیده و در طول ۲ سال گذشته ۲۱۱ درصد افزایش یافته است.