به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، رحمتی این سرویس را در راستای تسریع در انجام امور مربوط به پرداخت ها عنوان کرد و گفت : بیمه ایران برای الکترونیکی نمودن امور و حصول اطمینان در پرداخت به حساب شخص ذینفع، با همکاری مدیریت فناوری اطلاعات و آمار، امکان استفاده از سرویس پرداخت الکترونیک در رشته بیمه حمل کالا را فراهم کرده است.
وی در ادامه افزود : از ۱۲ بهمن ماه سال جاری ، تمامی مبالغ پرداختی در رشتۀ حمل کالا اعم از حواله خسارتی، الحاقی برگشتی، بستانکاران، هزینه کارشناسی و … ، از طریق سامانه متمرکز باربری (صبا) به سامانه دریافت و پرداخت الکترونیک ارسال و پس از طی فرآیندهای مربوطه، در وجه گیرنده واریز می گردد.
شایان ذکر است ، در سال های اخیر، شرکت سهامی بیمه ایران با راه اندازی سامانه بیمه ایران من و استفاده از فناوری اطلاعات و خدمات غیر حضوری ، توانسته در سرویس های خدمت رسانی بی منت خود تحولات بزرگی را ایجاد کند و بهره مناسبی از فناوری اطلاعات ببرد.
راه اندازی سرویس پرداخت الکترونیک در رشته بیمه حمل کالا از سوی بیمه ایران
مجید رحمتی مدیر کل بیمه های مسئولیت و حمل ونقل از راه اندازی سرویس پرداخت الکترونیک در رشته بیمه حمل کالا از سوی بیمه ایران خبر داد.