به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، وی در این بازدید اظهار داشت: برنامه های آموزشی باید برای اهداف تعیین شده بانک توسط افراد کارآمد مشخص به شکل کاربردی و عملیاتی باشد.
شیری در ادامه، بر هدفمند و کاربردی بودن آموزش ها تاکید کرد و تربیت مربیان از بین کارکنان زبده و علاقه مند را راهبردی موثر برای کمک به اهداف متعالی بانک برشمرد.
گفتنی است: این دوره آموزشی به مدت ۴ روز برای ۳۱ نفر از کارکنان و مدیران ستادی و مدیریت های شعب استانها و مناطق برگزار می شود تا آنان با فنون و مهارتهای آموزش، آشنا شوند.
بازدید سرزده دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران از دوره آموزشی تربیت مربیان
دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران صبح روز چهارشنبه ۲۳ آذر ماه سالجاری، به صورت سرزده از دوره آموزشی تربیت مربیان بازدید کرد و در جریان روند برگزاری دوره مذکور، قرار گرفت.
https://tejaratava.ir/?p=70557