به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، ابراهیم نوروزی دستگردی، مدیر امور شعب و استان ها با تشریح سیاست ها و برنامه های شرکت، بر لزوم بهبود عملکرد، جلب رضایت مشتریان، شناسایی و استفاده از پتانسیل های بیمه ای استان ها، ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران و نیز بازاریابی برای توسعه فروش تاکید کرد.
نوروزی ادامه داد: هم اکنون در شش استان شعبه نداریم که بسته به خدماتی که به بیمه گذاران می دهیم، نیازسنجی صورت خواهد گرفت و باجه هایی را برای آنها در نظر خواهیم گرفت.
وی در ادامه به دیجیتالی شدن شعب اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به آنکه هنوز زیرساخت های لازم برای این کار وجود ندارد، نمی توان شعاری از مزایای آن سخن گفت و مطلوب است تا به صورت عملیاتی، فعالیت برای آن صورت پذیرد که این مهم، مستلزم زمان برای ایجاد زیرساخت های فنی و نیز فرهنگسازی در بین مردم برای ورود به یک فضای تحولی دارد.
راه اندازی باجههای بیمه ای برای خدمت گذاری بیشتر به بیمه گذاران
مدیر امور شعب و استان های بیمه تعاون از راه اندازی باجه هایی برای خدمت گذاری بیشتر به بیمه گذاران خبر داد.
https://tejaratava.ir/?p=56627