به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، پیامهای تراکنشی بانک ملی ایران از مردادماه سال ۱۳۹۶ علاوه بر پیامک، از طریق پیامرسان بانکی «بله» نیز در اختیار مشتریان قرار گرفت اما این بانک در اقدام نوآورانهای دیگر و در طرح ارتباطی نوین خود از دوم اسفندماه نیز بام، نشانبانک و دستگاههای خودپرداز را به گزینه های دسترسی به پیامهای تراکنشی اضافه کرده است.
از سویی، بانک ملی ایران در راستای توسعه حرکت همه جانبه خود به سمت تحول دیجیتال و چابکی در ارائه خدمات به مشتریان علاوه بر دریافت تراکنش ها، خدمت جذاب «مدیرت مالی شخصی» را نیز در پیام رسان «بله» ارائه کرده که با استفاده از آن امکان دستهبندی درآمدها و هزینهها، تحلیل دخل و خرج و انجام حساب و کتابهای مالی هم برای مشتریان فراهم شده است.
استفاده از مدیریت مالی شخصی، تحمیلنکردن هزینههای بیشتر برای دریافت پیامک به مشتریان، دریافت سریع پیامکها بهویژه در زمان های اوج (پیک)، حفظ سابقه تمام تراکنشها برای همیشه و امکان مشاهده و دریافت پیامهای تراکنشی در بسترهای مختلف از جمله مزایای اجرای طرح ارتباطی نوین بانک ملی ایران برای مشتریان است.