به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بنابر اعلام اداره کل بازاریابی و توسعه بازار و بر طبق این آمار، استان سمنان با تحقق ۲۱/۳۳ درصد در رتبه نخست و استانهای آذربایجان شرقی و زنجان با ۹/۶۷ و ۵/۴۹ درصد برای تحقق اهداف کمی، پایش و پویش سال جاری در جایگاه دوم و سوم افزایش تعداد کاربران سرویس اینترنت بانک قرار گرفتند.
بر اساس این گزارش، تعداد کاربران افزایش تعداد کاربران سرویس اینترنت بانک استان سمنان تا پایان فروردین ماه سال جاری ۲۴ هزار و ۶۶۲ نفر رسیده است و استانهای آذربایجان شرقی و زنجان در این بازه زمانی تعداد کاربران ایترنت بانک پست بانک ایران را به ترتیب ۱۱۵ هزار و ۱۱۴ نفر و ۲۱ هزار و ۵۵۵ کاربر افزایش دادهاند.
بر اساس این آمار، تعداد کاربران سرویس اینترنت بانک تمام استانها در فروردین ماه سال ۱۴۰۱بالغ بر ۲۳/۸ درصد رشد کرده و در مجموع استانها توانستهاند با افزایش یک میلیون و ۴۱۸ هزار و ۲۵۷ نفر به کاربران این سرویس ۳/۹۶ درصد از اهداف کمی، پایش و پویش تا پایان سال در این شاخص را محقق کنند.
صدر نشینی مدیریت شعب استان سمنان، در افزایش تعداد کاربران اینترنت بانک
بر طبق آخرین آمار منتشر شده اداره کل آمار و بودجه پست بانک ایران، مدیریت شعب استانهای سمنان، آذربایجان شرقی و زنجان به ترتیب با ۱۲۸، ۵۸ و ۳۳ درصد بالاترین درصد تحقق افزایش تعداد کاربران سرویس اینترنت بانک را در فروردین ماه سال جاری کسب کردهاند
https://tejaratava.ir/?p=55055