• امروز : شنبه - ۳ آذر - ۱۴۰۳
6

معرفی۳ برند برتر در آیین تجلیل از برندهای محبوب و کار آفرینان کیش

  • کد خبر : 49557
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱
معرفی۳ برند برتر در آیین تجلیل از برندهای محبوب و کار آفرینان کیش
نخستین جشنواره و همایش تجلیل از برندهای محبوب و کارآفرینان حوزه کسب و کار در جزیره کیش با معرفی سه برند "سبلان کیش، شرکت آرتا کیش، طلا و جواهر" به کار خود پایان داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، نخستین جشنواره و همایش تجلیل از برندهای محبوب و کارآفرینان در حوزه کسب و کار با محوریت “مزایای به کار گیری ارتباط صحیح با مشتری، بررسی جایگاه اخلاق در فعالیت های تولیدی – خدماتی بنگاه های تجاری اقتصادی، راه کارهای افزایش سهم بازار، مسئولیت پذیری اجتماعی، نهادینه سازی مفهوم رضایتمندی مشتری” عصر پنجشنبه ۲۶ اسفند در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

علیرضا ابراهیم پور سرپرست شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش “نماینده ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این اجلاس” با بیان این که کار آفرینان با پذیرش ریسک اقتصادی؛ کسب و کار خود را آغاز می کنند تا از ایده های نو به عنوان یک فرصت استفاده کنند، گفت: شناسایی فرصت ها یکی از ویژگی های کار آفرینی محسوب می شود که باید نیاز، انتظارات و امتیازات مربوط به مشتری شناسایی شود.

ابراهیم پور در ادامه تصریح کرد: مهارت های ارتباطی لازمه جلب رضایتمندی مشتری و تاثیر گذار در حوزه سرمایه های انسانی و مدیریت صحیح با رویکرد ویژه به مشتری است.

وی توجه به نیاز مشتریان “زن یا مرد”، تیپ های شخصیتی، زبان بدن، اصول و فنون مذاکره، و ارائه خدمت با روش های متنوع را از مهارت های ارتباطی در حوزه های کسب و کار برشمرد و افزود: مطالعات نشان می دهد ۵۰ درصد آن چیزی که در ذهن داریم از طریق صحبت انتقال داده نمی شود و باید به علم زبان بدن آشنا باشیم. 

سرپرست شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش تاکید کرد: با سرلوحه قرار دادن مشتری مداری و مشتری محوری در کارهای خود می توانیم بهترین خدمات در راستای جلب رضایتمندی مشتری را ارائه دهیم.

محمدرضا نظری سرپرست موسسه علوم و فنون کیش در خصوص رفتار شناسی و رضایتمندی مشتری، اظهار داشت: یکی از اصطلاحات اشتباه در جامعه “مشتری بالقوه” است در صورتی که اگر فرایند مشتری طی نشود، مخاطب محسوب می شود.

نظری در ادامه افزود: اگر موفق نشدیم مخاطب خود را به مشتری تبدیل کنیم باید مجموعه “مستعد و مبلغین” خود را به صد برسانیم از این رو برای این که مشتریان خود را افزایش دهیم باید نسبت به بازاریابی،  بازارداری و بازار کاهی بدون این که آسیبی به برند وارد شود اقدام کنیم.  

وی مشتری مداری را به عنوان زیرساخت هایی معرفی کرد که مشتری به درخواست های منطقی خود می رسد و جلب رضایتمندی با تامین نیازهای مشتری تحقق می یابد.

محمد علی  جلایر مشاور مدیرعامل و مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطفه آزاد کیش یکی از ویژگی های کیش را  برخورداری از  برند محبوب و کار آفرینی عنوان کرد و گفت: کیش به مدد فعالان اقتصادی و کار آفرینان به عنوان یک برند محبوب در سطح کشور مطرح شده است.

به گفته جلایر کسب و کارهای موفق و خلاق به مدد تفکر خلاقانه مدیران سازمان منطقه آزاد کیش  مطرح شدند و افزود: ایجاد انگیزه و اشتیاق و تعلق خاطر سرمایه های انسانی به سازمان، ارتقاء مهارت های ارتباطی در حوزه های گردشگری و… زمینه ساز ارتقاء برند می شود.

محمدعلی حائری رئیس اداره امور فرهنگی و فرهنگسراهای سازمان منطقه آزاد کیش، مشتری مداری را جلب رضایتمندی ذهنی و علمی مشتری برای ماندگاری کسب و کار عنوان کرد و اظهار داشت: در حوزه فرهنگی هر اقدامی با فرهنگ سازی ذهنی و عینی مردم، ماندگار خواهد شد.

حائری با بیان این که کیش به عنوان یک پایلوت فرهنگی در سطح کشور مطرح است، افزود: در زمینه فرهنگ سازی با بهره گیری از پتانسیل های اجتماعی، رفتارهای اجتماعی ماندگار می شود.

مسیح اله صفا مدیرعامل جامعه هتلداران کیش  با اشاره به این که کیش یک برند گردشگری و یکی از سه نقطه پر اکسیژن دنیا است، گفت: زمانی که به یک برند معروف اشاره می شود دیگر نیاز به تبلیغ نیست به خاطر این که از شاخص های لازم برخوردار و در اذهان عمومی ماندگار است.

کاظم پناهی مدیرعامل جامعه پذیرایی کیش در رابطه با “CRM”و یامدیریت صحیح  که از اهداف مهم برقرار ارتباط میان مشتری و یا محلی که محصول ارائه می شود، افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایتمندی مشتری موفق شدیم برندی معرفی کنیم که هر استان و شهرستانی که در جزیره کیش نمایندگی دارد غذاهای محلی خود را ارائه دهد تا گردشگران از مجموعه غذاهای ایرانی استفاده کنند.

حامد خوبیاری استاد دانشگاه و مشاور توسعه تجارت، کار آفرینی را به عنوان تغییر ساختار فکری عنوان کرد و اظهار داشت: ترس از شکست مانع بزرگی برای دستیابی به موفقیت و یا هدف می شود.

خوبیاری خاطر نشان کرد: شناسایی فرصت ها، استفاده از ابزارهای ارتقاء محصول، برندینگ شخصی، منشور اخلاقی و رفتاری در برندینگ، شبکه ارتباطی، کلام شما، پایداری و ثبات جهت کسب موفقیت در کسب و کارها است.

شایان ذکر است در آیین تجلیل از برندهای محبوب و کار آفرینان در حوزه های کسب و کارهای جزیره کیش اسامی سه برند برتر حجت آصفی “سبلان کیش”، مجید سلطانی”شرکت آرتا کیش”، حسن یگانه خراسانی “طلا و جواهر” به ترتیب به عنوان مقام نخست تا سوم معرفی شدند.

https://tejaratava.ir/?p=49557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.