• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5

افشاگری خردورزانه / خوداظهاری بیمه ملت درمورد پرداختی ها به مدیران ارشد و مشاوران

  • کد خبر : 40289
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
افشاگری خردورزانه / خوداظهاری بیمه ملت درمورد پرداختی ها به مدیران ارشد و مشاوران
در پی سیاست های کلان دولت که شفاف سازی مهم ترین رکن آن به شمار می رود، حالا سطوح کسب و کار نیز همراه با این رویه التزام عملی خود به مقوله روشنگری را نشان می دهند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از راز پول: دولت سیزدهم به عنوان مهمترین اصل افزایش کارایی و اثربخشی را بر مبنای شفاف سازی بنا نهاده است، چراکه شفاف سازی سبب افزایش اعتبار و ایجاد اطمینان در دهک های مختلف جامعه می شود، حلقه مفقوده ای که در گذشته موجب تضییع منابع شد.

یکی از مهم ترین مباحث افزایش درآمدهای غیرنفتی دولت حرکت به سوی مدل «مالیات امنیت» است که دولت ها به وسیله رشد تولید و افزایش درآمدهای مالیاتی می توانند عدالت اجتماعی را برقرار کنند. 

مهمترین رکن اجرای این راهبرد افزایش سطح اطمینان و اعتبار از سوی دولت ها به وسیله دهک هاست.

بر همین اساس پایه ای ترین راهبرد کلان دولت سیزدهم توجه به این اصول بنیادی است که یکی از مهم ترین ابزارهای آن افزایش شفافیت و مقابله با تعارض منافع است.

در سایه چنین نگرشی بیمه ملت که از چندی پیش تلاش کرده بود فرآیندهای داخلی خود را برای کلیه ذی نفعان در اتاق شیشه ای قراردهد، در اقدامی دیگر و در سایه این نگرش متعالی نسبت به افشای پرداختی های خود به مدیران و مشاوران به صورت رسمی و از طریق سامانه های مراجع ذی صلاح اقدام کرده است.

https://tejaratava.ir/?p=40289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.