• امروز : شنبه - ۳ آذر - ۱۴۰۳
9

توضیحات بانک ملت درباره اختلال در سامانه‌های غیرحضوری

  • کد خبر : 38470
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
توضیحات بانک ملت درباره اختلال در سامانه‌های غیرحضوری

بانک ملت به خاطر اختلال در خدمات سامانه‌های بانکداری اینترنتی و همراه بانک از مشتریان عذرخواهی و درباره علل آن توضیحاتی ارایه کرد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملت، اختلال در ارایه خدمات به مشتریان از طریق درگاه های غیرحضوری شامل همراه بانک و اینترنت بانک ناشی از اقدامات این بانک برای ارتقای زیرساخت های فنی، استفاده از فناوری های نوین و مهاجرت به سامانه نوین بانکداری متمرکز است.

بانک ملت صمیمانه از مشتریان عزیز پوزش می طلبد و امید دارد با بهره گیری از فناوری های مدرن و زیرساختی جدیدی که در دست اقدام است، با افزودن به کیفیت خدمات خود در درگاه های موبایل و اینترنت بانک در روزهای آینده چنین مشکلاتی پیش روی کاربران محترم نباشد.

https://tejaratava.ir/?p=38470

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.