• امروز : شنبه - ۳ آذر - ۱۴۰۳
3

راهبرد برنامه‌ها و عملکرد صندوق جهت تسریع در خدمت‌رسانی به مردم است

  • کد خبر : 32893
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
راهبرد برنامه‌ها و عملکرد صندوق جهت تسریع در خدمت‌رسانی به مردم است

مصطفی محمدی مدیر شعبه استان تهران صندوق تامین خسارتهای بدنی ، گفت : راهبرد برنامه‌ها و عملکرد صندوق جهت تسریع در خدمت‌رسانی به مردم است.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی صندوق تأمین خسارتهای بدنی؛ مدیر شعبه استان تهران ضمن اشاره به تسریع روند رسیدگی به پرونده‌های صندوق اظهار داشت: با توجه به وسعت و تراکم جمعیت استان تهران و زیان‌دیدگان حوادث رانندگی مربوط به صندوق و اطاله دادرسی در پرونده‌ها مراجع قضایی موضوعی است که با شناخت عمیق دلایل این مشکلات و اصلاح آن قطعاً نیاز به همکاری و ارتباط مستمر و برگزاری جلسات تخصصی با دستگاه قضایی در تسریع روند رسیدگی به پرونده‌های صندوق در محاکم قضایی به ویژه دادسراهای نواحی تهران مورد توجه و اهتمام همکاران شعبه می باشد.

 این مقام مسئول خاطرنشان: نقش محوری دادسرا در رسیدگی با دقت و سرعت پرونده‌ها و ایجاد هم‌افزایی با نهادهای ذی‌ربط از قبیل نیروی انتظامی، راهور، مراکز درمانی و اورژانس ۱۱۵، پزشکی قانونی بسیار ضروری و مهم است که انشاالله با حمایت‌های مدیرعامل محترم و پیگیری‌های لازم به نتیجه مطلوب می‌رسد.

محمدی با اشاره به اتصال صندوق به سیستم خود کاربری مرکز فناوری اطلاعات قوه قضاییه تصریح کرد: همانطور که می‌دانید با پیگیری‌های مدیر عامل محترم اقدام مهم اتصال صندوق به سیستم خود کاربری مرکز فناوری اطلاعات قوه قضاییه صورت گرفته که منجر به تسریع در امور، صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها می‌گردد لذا ضروری است استفاده‌های بهینه و توسعه دسترسی‌ها به صورت جدی پیگیری ‌گردد.

وی در پایان اذعان داشت: ما اصل را بر این می‌دانیم مردم در سریع‌ترین زمان ممکن به حقوقشان برسند و تمام برنامه‌ها و عملکرد را بر این راهبرد اتخاذ می‌نماییم و انشاالله با توکل به خدا و حمایت‌های مدیرعامل محترم، معاونین، مدیران و همکاران صندوق موجبات توفیقات روز افزون ایجاد گردد.

https://tejaratava.ir/?p=32893

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.