به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران با بیان اینکه امروز روابط عمومی متفاوت از گذشته است، گفت: دنیا، دنیای مجازی است و باید با استفاده از فضای مجازی با ذینفعان بانک ارتباط دو سویه برقرار نمائیم.
دکتر شیری با تاکید بر اینکه در دنیای رقابت حفظ منافع ذینفعان مهم است، ادامه داد: در چارچوب های بانک کارمزد بالا قابل توجیه نیست و تاکید بر حداقل هزینه ها با توجه به توسعه و ارتقا خدمات است.
وی با اشاره به اینکه کار روابط عمومی حرف نیست و همه نقش افراد بانک نقش روابط عمومی را دارند، افزود: باید با ابزارها و تکنیک های نوین جایگاه بانک را ارتقا دهیم.
مدیر عامل پست بانک ایران با بیان اینکه روابط عمومی کار روزمره نیست بلکه فعالیتی خلاقانه است، تصریح کرد: باید خلاقانه و بر اساس جایگاه ذینفعان برای آنان محتوا تولید کنیم .
دکتر شیری افزود: اولین ارتباط ذینفعان با بانک از طریق سایت بانک است و باید این ارتباط را با به روزترین تولید فنی توسعه دهیم.
وی با اشاره به اینکه روابط عمومی باید صدای بلند سازمان باشد و صدای بانک را به گوش تمام ذینفعان که کارکنان، بازنشستگان، مشتریان و مقامات هستند برساند، تصریح کرد: روبط عمومی باید در همه جا حضور داشته باشد و بدانید که خدمت در روستاها موجب افتخار بانک است.
مدیرعامل پست بانک ایران، در ادامه با اشاره به نوسانات شاخص ها در بازار سرمایه گفت: پست بانک امروز در جایگاه تثبیت در بازار سهام قرار دارد و نوسانات شدیدی در آن مشاهده نمیشود که سپرده گذاران و سهامداران بانک را نگران کند.
بر اساس این گزارش، در این جلسه سه نفر کارشناسان روابط عمومی استان ها به نمایندگی از سایر استانها پیشنهادها، دغدغهها، انتظارات و برخی از مشکلات حوزه روابط عمومی را با مدیر عامل بانک در میان گذاشتند و پاسخها و دستورات لازم در این خصوص توسط دکتر شیری صادر شد.
دکتر شیری در جمع کارشناسان روابط عمومی پست بانک ایران اعلام کرد: تمام کارکنان بانک کارشناس روابط عمومی هستند
مدیرعامل پست بانک ایران در مراسم بزرگداشت روز ارتباطات که با حضور کارکنان اداره کل روابط عمومی به صورت حضوری و کارشناسان روابط عمومی استان ها به صورت ویدئو کنفر انس برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز تمام کارکنان بانک کارشناس روابط عمومی هستند، گفت: طیف وسیعی از ذی نفعان بانک باید توسط روابط عمومی مدیریت شوند و هنر روابط عمومی جذب مخاطبان بانک است.