به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این امکان به منظور تسریع و تسهیل در پاسخگویی به مشتریان درباره خدمات چک صیادی ایجاد شده و مشتریان می توانند با مراجعه به بازوی باجه در صفحه بانک من اپلیکیشن بله و یا نشان بانک، انتخاب درخواست مشاوره جدید و سپس خدمات چک یا سامانه صیاد، از پاسخگویی باجه آنلاین بهره مند شوند.
«باجه آنلاین» اولین و تنها سامانه مشاوره آنلاین بانکی در کشور است که مشتریان می توانند حتی در روزهای تعطیل سؤالات بانکی خود را مطرح و جوابهایشان را در کوتاهترین زمان ممکن از کارمندان بانک دریافت کنند.
پاسخگویی در کمتر از ۳۰ دقیقه، دریافت پاسخهای تخصصی در موضوعات مختلف بانکی وام و تسهیلات، سپردهگذاری، افتتاح حساب، سهام عدالت و… ، پاسخگویی کارمندان بانک حتی در روزهای تعطیل، حفاظت از سلامت کارمندان بانک و مردم و جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا و صرفهجویی در زمان کارمندان بانک و مردم از جمله مزیت های این محصول است.
مشاوره خدمات چک صیادی در «باجه آنلاین»
از این پس امکان دریافت مشاوره آنلاین درباره خدمات چک صیادی در «باجه آنلاین» برای مشتریان فراهم است.
https://tejaratava.ir/?p=22109