• امروز : پنج شنبه - ۲۷ دی - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

گفتگوی دکتر رفیق‌دوست با رسانه‌ها در پتروکم ۱۴۰۳ چالش کم‌آبی و سوءمدیریت منابع مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای مهارت‌های پیشرفته و تکمیلی نفت، گاز و پتروشیمی خلیج‌فارس راه‌اندازی می‌شود/ اقدام ماندگار هلدینگ خلیج‌فارس برای توانمندسازی جامعه محلی و کاهش بیکاری در عسلویه/ جنوب استان بوشهر از ناترازی اشتغال رنج می‌برد/ به یک ائتلاف اجتماعی برای حل مشکلات مردم نیاز داریم بازدید معاون اول رییس جمهور از غرفه گل گهر در نمایشگاه باشگاه تولید و‌ تحول تشکیل کارگروه سه جانبه برای پیگیری تامین انرژی مورد نیاز شهرک‌های صنعتی/ پیگیری ردیف بودجه نوسازی و بازسازی زیرساخت‌های صنعتی در بودجه کشور/ تأمین کسری برق مورد نیاز صنایع از طریق انرژی خورشیدی افتتاح خط تولید خودکار ۳ میلی در شرکت دانش بنیان تولیدکننده نوشت افزار توسط معاون وزیر صمت بازدید معاون وزیر صمت از شهرک صنعتی شمس‌آباد و بررسی توانمندی‌ها و چالش‌های واحدهای تولیدی داد و ستد ۴۵۲ هزار تن محصول در بورس کالای ایران

2
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران در بازدید از شعبه شرق:

کارکنان بیمه ایران باید باانگیزه، با نشاط، باورمند و الگوی تخصص و تعهد در صنعت بیمه و کارکنان دولت باشند

  • کد خبر : 163563
  • ۲۲ دی ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۷
کارکنان بیمه ایران باید باانگیزه، با نشاط، باورمند و الگوی تخصص و تعهد در صنعت بیمه و کارکنان دولت باشند
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران در جریان بازدید از شعبه شرق، افزایش رضایت همکاران، نمایندگان و مردم را به‌عنوان رویکرد این شرکت برشمرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، دکتر علی جباری با قدردانی از حمایت‌های وزیر امور اقتصادی و دارایی از بیمه ایران برای خدمت به مردم و بازگشت به دوران درخشان، همکاران شعبه‌های خسارتی را در خط اول ارتباط با مردم دانست.
مدیرعامل بیمه ایران با تاکید بر اهمیت مضاعف خدمت‌رسانی خوب به مردم؛ پس از گفتگوی مستقیم با برخی مراجعان در خصوص برخورد و نحوه پرداخت خسارت شعبه شرق از عملکرد این شعبه ابراز خشنودی کرد.
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه ایران، در گفت‌وگو با همکاران شعبه‌ شرق به تلاش برای ارائه خدمت بی‌نظیر به مردم به‌عنوان چشم‌انداز بیمه ایران در مسیر جدید با پرداخت درست خسارت و جلب رضایت مردم تأکید کرد.
دکتر جباری با تقدیر از مدیر و همکاران شعبه شرق با اشاره به اینکه مدیریت ارشد شرکت تلاش می‌کند با بهبود معیشت همکاران رضایت آن‌ها را جلب کند؛ اعلام کرد روسای شعب نیز موظف به برگزاری جلسه به‌صورت منظم با همکاران شعب و برقراری ارتباط با نمایندگان و بیمه‌گزاران و بررسی مشکلات آنان هستند و در این راستا به مدیران کل استان‌ها نیز تأکید شده است تا دیدار با بیمه‌گزاران را در دستور کار هفتگی خود قرار دهند.
مدیر عامل بیمه ایران با تاکید بر استراتژی‌های جدید این شرکت، اصلاح فرایند پرداخت خسارت در شعبه شرق و استفاده از تکنولوژی‌های روز مانند هوش مصنوعی با هدف تسریع و بهبود فرایند پرداخت خسارت، ساماندهی فضای فیزیکی شعبه و اختصاص امکانات مناسب به مردم و ارباب رجوع را خواستار شد و در خصوص رفع مشکلات همکاران شرکتی نیز دستورات لازم را صادر کرد.

https://tejaratava.ir/?p=163563

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.