• امروز : پنج شنبه - ۲۷ دی - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

گفتگوی دکتر رفیق‌دوست با رسانه‌ها در پتروکم ۱۴۰۳ چالش کم‌آبی و سوءمدیریت منابع مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای مهارت‌های پیشرفته و تکمیلی نفت، گاز و پتروشیمی خلیج‌فارس راه‌اندازی می‌شود/ اقدام ماندگار هلدینگ خلیج‌فارس برای توانمندسازی جامعه محلی و کاهش بیکاری در عسلویه/ جنوب استان بوشهر از ناترازی اشتغال رنج می‌برد/ به یک ائتلاف اجتماعی برای حل مشکلات مردم نیاز داریم بازدید معاون اول رییس جمهور از غرفه گل گهر در نمایشگاه باشگاه تولید و‌ تحول تشکیل کارگروه سه جانبه برای پیگیری تامین انرژی مورد نیاز شهرک‌های صنعتی/ پیگیری ردیف بودجه نوسازی و بازسازی زیرساخت‌های صنعتی در بودجه کشور/ تأمین کسری برق مورد نیاز صنایع از طریق انرژی خورشیدی افتتاح خط تولید خودکار ۳ میلی در شرکت دانش بنیان تولیدکننده نوشت افزار توسط معاون وزیر صمت بازدید معاون وزیر صمت از شهرک صنعتی شمس‌آباد و بررسی توانمندی‌ها و چالش‌های واحدهای تولیدی داد و ستد ۴۵۲ هزار تن محصول در بورس کالای ایران

0

برندینگ در گروه گسترش نفت و گاز پارسیان پیاده‌سازی شد

  • کد خبر : 162595
  • ۱۶ دی ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱
برندینگ در گروه گسترش نفت و گاز پارسیان پیاده‌سازی شد
در مراسمی که با حضور مدیر عامل، معاونین و جمعی از مدیران عامل شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ نفت و گاز پارسیان برگزار شد،برای اولین بار از برند بوک هلدینگ رونمایی شد .

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، این هلدینگ که به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین هلدینگ‌های کشور در حوزه پتروپالایشی، نقشی کلیدی در صنعت نفت و گاز ایران ایفا می‌کند؛ متناسب با شرایط روز و روند تغییرات مستمر در محیط اقتصادی و بازارهای جهانی، نیازمند به‌روزرسانی برخی مولفه‌های کلیدی به ویژه در حوزه برندینگ و بازاریابی بوده و لذا اقدامات مناسب در این زمینه جایگاه پارسیان را در عرصه داخلی و بین‌المللی بیش از پیش تقویت می نماید.
در این راستا بروزرسانی برخی شاخصها و ری‌برندینگ هویت هلدینگ نفت و گاز پارسیان یک گام استراتژیک و ضروری بوده تا با حفظ اصالت و فرم‌های اصلی، لوگوی شرکت بهینه‌سازی گردد.
در طراحی جدید انجام شده، متناسب با ماهیت هلدینگ و همچنین برخی شاخصهای اقتصادی و زیست محیطی، ضمن هویت‌بخشی قابل شناسایی مرتبط با فرایندهای هر یک از زیرمجموعه ها، تلاش گردیده انسجام و یکپارچه‌سازی برای طراحی لوگو و توسعه برندینگ در زیرمجوعه های هلدینگ نیز مد نظر قرار گیرد.
روابط عمومی هلدینگ نفت و گاز پارسیان افزود، در طراحی جدید انجام شده، علاوه بر اهتمام به جلوه های بصری و مولفه های ماموریتی، الزامات قانونی مربوط به ابعاد، اندازه و فرمت های استاندارد در خصوص لوگو لحاظ گردیده است.

https://tejaratava.ir/?p=162595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.