• امروز : سه شنبه - ۲۵ دی - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

پیام تبریک دکتر محمد هاشم نجفی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی جم به مناسبت فرارسیدن سیزدهم رجب ،سالروز میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر اصلاح آیین‌نامه معاملات هلدینگ خلیج‌فارس با رویکرد حمایت از ساخت داخل ابلاغ شد/ تولیدکنندگان داخلی به رعایت همه استانداردها و زمان‌بندی متعهد باشند/ انتخاب قطعی ما بین بخش دولتی و خصوصی برای تأمین تجهیزات و قطعات، بخش خصوصی خواهد بود/ مبنای خریدهای ما از این به بعد، کیفیت خواهد بود / دائمی شدن دبیرخانه نمایشگاه ایران پتروکم و پتروفن در دستور کار پیام تبریک محمد شریعتمداری به مناسبت میلاد امام علی(ع) نهاد تخصصی سرمایه‌گذاری هلدینگ خلیج‌فارس در حوزه نوآوری مجوز گرفت/ برقراری پیوند صنعت و دانش‌بنیان‌ها با پتروکم/ صندوق نوآوری و شکوفایی پشتوانه ضمانت‌نامه دانش‌بنیان‌هاست رقابت شرکت‌های ابزاردقیق ایران با شرکت‌های بین‌المللی تدوین سند کربن گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس برای افق ۲۰۵۰/ موفقیت هلدینگ خلیج‌فارس در مدیریت و کاهش ۳۷ میلیون‌تنی کربن سوزی در سال/ ۲ میلیارد فوت مکعب گاز همراه نفت در بیدبلند خلیج‌فارس به ثروت تبدیل شد امضای ۱۴ تفاهم نامه و ۳ قرارداد همکاری دستاورد پتروشیمی نوری از ایران پتروکم ۱۴۰۳ پیام دکتر جمشیدی به مناسبت میلاد امام علی (ع) و روز مرد

4

قانون طلایی برای موفقیت، تکریم بیمه گذاران است

  • کد خبر : 162139
  • ۱۳ دی ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۴
قانون طلایی برای موفقیت، تکریم بیمه گذاران است
مدیرعامل بیمه البرز در ادامه دیدارهای دوره ای به میان کارکنان و نمایندگان فروش شعب نوشهر و تنکابن رفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل، مدیرعامل بیمه البرز در این دیدار با اشاره به موفقیت های متعدد شرکت در شاخص های مختلف و دستیابی به جایگاه های برتر در صنعت بیمه گفت: بهره مندی از شبکه فروش کارآزموده و حرفه ای از عوامل اصلی این پیشتازی است که در راستای استمرار آن، آموزش و افزایش دانش فنی نمایندگان فروش متوقف نخواهد شد.

موسی رضایی یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در هر شرکتی را تمرکز بر مقوله رضایتمندی مشتریان دانست و افزود: در کلام خداوند و روایات ائمه اطهار (ع) بارها بر خرسندی ارباب رجوع تاکید شده است که البته بررسی عملکرد صنایع و شرکت های مختلف هم نشان می دهد قانون طلایی موفقیت، تکریم مشتریان است از این رو کارکنان و شبکه فروش بیمه البرز باید به عنوان یک شرکت موفق بیمه ای این مهم را در اولویت کار خود داشته باشند.

مدیرعامل بیمه البرز در ادامه بر کسب پرتفوی با کیفیت و پرهیز از پرتفوی محوری تاکید کرد و گفت: به هیچ قیمتی حاضر به نرخ شکنی در صنعت بیمه نخواهیم بود و با ارائه خدمات بیمه ای مناسب و به تبع آن وفاداری بیمه گذاران همچنان در مسیر عالی شدن و راهبری شرکت های بیمه خصوصی گام برمی داریم.

در این دیدار مدیرعامل، معاونین توسعه بازار و مالی اقتصادی ضمن استماع درخواست های روسای شعب و نمایندگان فروش دستورات لازم را جهت رسیدگی صادر کردند.

همچنین در پایان این دیدار از ۱۳ نماینده برتر شعب نوشهر و تنکابن قدردانی شد.

https://tejaratava.ir/?p=162139

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.