• امروز : پنج شنبه - ۲۷ دی - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

گفتگوی دکتر رفیق‌دوست با رسانه‌ها در پتروکم ۱۴۰۳ چالش کم‌آبی و سوءمدیریت منابع مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای مهارت‌های پیشرفته و تکمیلی نفت، گاز و پتروشیمی خلیج‌فارس راه‌اندازی می‌شود/ اقدام ماندگار هلدینگ خلیج‌فارس برای توانمندسازی جامعه محلی و کاهش بیکاری در عسلویه/ جنوب استان بوشهر از ناترازی اشتغال رنج می‌برد/ به یک ائتلاف اجتماعی برای حل مشکلات مردم نیاز داریم بازدید معاون اول رییس جمهور از غرفه گل گهر در نمایشگاه باشگاه تولید و‌ تحول تشکیل کارگروه سه جانبه برای پیگیری تامین انرژی مورد نیاز شهرک‌های صنعتی/ پیگیری ردیف بودجه نوسازی و بازسازی زیرساخت‌های صنعتی در بودجه کشور/ تأمین کسری برق مورد نیاز صنایع از طریق انرژی خورشیدی افتتاح خط تولید خودکار ۳ میلی در شرکت دانش بنیان تولیدکننده نوشت افزار توسط معاون وزیر صمت بازدید معاون وزیر صمت از شهرک صنعتی شمس‌آباد و بررسی توانمندی‌ها و چالش‌های واحدهای تولیدی داد و ستد ۴۵۲ هزار تن محصول در بورس کالای ایران

2
مدیرعامل بانک سینا در همایش سالانه معاونت مهندسی و پشتیبانی:

حوزه مهندسی و پشتیبانی نقش مهمی در پیشبرد اهداف و موفقیت بانک دارد

  • کد خبر : 162133
  • ۱۳ دی ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۷
حوزه مهندسی و پشتیبانی نقش مهمی در پیشبرد اهداف و موفقیت بانک دارد
مدیرعامل بانک سینا در ششمین همایش سالانه معاونت مهندسی و پشتیبانی گفت: حوزه پشتیبانی با دامنه فعالیت متنوع و گسترده، از منظر تخصصی یک حوزه چندرشته‌ای است که نقش مهمی در پیشبرد اهداف و موفقیت بانک دارد.

علی ابدالی، در این همایش که با حضور جمعی از اعضای هیئت مدیره، قائم مقام مدیرعامل، اعضای هیئت عامل و مسئولین دوایر پشتیبانی و مهندسی بانک سینای سراسر کشور برگزار شد، تصریح کرد: پشتیبانی به مفهوم لجستیک در ادبیات مدیریت بازرگانی مجموعه خدماتی است که از فرآیندهای اصلی سازمان حمایت و سازمان را در تولید کالا یا ارائه خدمات مناسب به مشتریان کمک می‌کند. وی اظهارداشت: فرایند اصلی یک بانک عملیات شعبه‌ای آن است، جایی که با مشتری ارتباط مستقیم دارد و خدمات ارائه می‌کند. مدیرعامل بانک سینا افزود؛ پشتیبانی باید به گونه‌ای عمل کند که همکاران در خط مقدم شعبه فقط به کسب و کار بپردازند و دغدغه کمبود تجهیزات و امکانات نداشته باشند. ابدالی بیان داشت: دامنه فعالیت حوزه پشتیبانی از خرید ملزومات تا خرید سرور و از احداث و نگهداشت شعبه‌ تا احداث و نگهداشت سایت‌های پایگاه داده را شامل می‌شود و لذا از حساسیت بالایی برخوردار است. وی به مهم‌ترین ویژگی‌های مدیران این حوزه اشاره کرد و گفت: به جهت گستردگی و تنوع خدمات در حوزه مهندسی و پشتیبانی، مدیران این بخش در حوزه فعالیت خود باید صبور، صادق، پر انرژی و متخصص در امور بوده و علاوه بر مهارت های عمومی مدیریت همچون مهارت‌های انسانی، فنی و ادراکی باید با رعایت اصول مهارت‌های مذاکره‌ای و ارتباطی با پیمانکاران و مشتریان، در پیشبرد اهداف بانک به طور موثر و کوشا عمل کنند تا به نتایج مطلوب برسند. ابدالی در ادامه تصریح کرد: در تدارکات و پشتیبانی بیشتر کارایی مد نظر است تا اثربخشی؛ چرا که در کارایی متغیرهایی همچون هزینه و کیفیت مد نظر است. وی افزود: نکته مهم این است که نباید صرفاً به قیمت کالا توجه کنیم، کیفیت هم در تامین کالا مهم است. وی در پایان به این نکته اشاره کرد که حوزه پشتیبانی بیشترین ارتباط را با پیمانکاران مختلف دارد لذا باید در شناسایی و انتخاب پیمانکاران، تنظیم قراردادها با پیمانکاران و تحویل کالا و یا خدمات از پیمانکاران دقت بیشتری داشته باشد تا در ادامه همکاری و تعاملات با مشکل مواجه نشویم و مهم‌تر اینکه پول تامین کنندگان و پیمانکاران را به موقع پرداخت کنیم. گفتنی است همایش سالانه معاونت مهندسی و پشتیبانی طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۲ و ۱۳ دی ماه در محل هتل پارسیان انقلاب تهران برگزار شد.

https://tejaratava.ir/?p=162133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.