به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه پاسارگاد، به همت مدیریت عمر و تامین آتیه مقاله تهیه شده با عنوان “تاثیر بازاریابی تجربی وکیفیت خدمات در ایجاد رضایت مشتری برای افزایش وفاداری مشتریان درشرکت بیمه پاسارگاد” در سی و یکمین همایش ملی بیمه و توسعه پس از طی مراحل داوری علمی به عنوان مقاله پوستر پذیرش ودر کتاب چکیده مقالات و مجموعه مقالات به چاپ رسید. همچنین ایده همکار این مدیریت نیز با عنوان”بیمه نامه مراقبت” به عنوان ایده برتر موفق به دریافت لوح وتندیس همایش شده است.
درخشش علمی همکاران بیمه پاسارگاد در همایش ملی بیمه و توسعه
مقاله «تاثیر بازاریابی تجربی و کیفیت خدمات در ایجاد رضایت مشتری برای افزایش وفاداری مشتریان در شرکت بیمه پاسارگاد» با تلاش همکاران بیمه پاسارگاد در همایش ملی بیمه و توسعه موفق به دریافت لوح و تندیش جشنواره شد.
https://tejaratava.ir/?p=157608