• امروز : چهارشنبه - ۷ شهریور - ۱۴۰۳
0
علی ابدالی در همایش سراسری مدیران:

جذب منابع و افزایش سهم بازار بانک سینا با تکیه بر کار گروهی، با جدیت دنبال می‌شود

  • کد خبر : 142845
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱
جذب منابع و افزایش سهم بازار بانک سینا با تکیه بر کار گروهی، با جدیت دنبال می‌شود
مدیرعامل بانک سینا در دومین همایش سراسری مدیران بر عزم راسخ و جدیت بانک در زمینه جذب منابع و افزایش سهم بازار با تکیه بر کارگروهی و توان همکاران تأکید کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، علی ابدالی، مدیرعامل بانک سینا در دومین همایش سراسری مدیران بانک در سال جاری که با محوریت جذب منابع و توسعه سهم بازار با حضور اعضای هیئت‌مدیره، هیئت‌عامل، مدیران ستادی و معاونان مناطق بانک برگزار شد، اظهار داشت: باید با تغییر نگرش در خصوص نحوه جذب و به‌کارگیری تکنیک‌ها و تاکتیک‌های بازاریابی و نیز طراحی محصولات جدید و رقابتی، قدم‌های بلندتری برای افزایش سهم بازار بانک سینا برداریم.

وی افزود: با برنامه‌ریزی، نظارت و به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های بانک، توسعه سهم بازار و جذب منابع بیشتر را می‌توانیم محقق کنیم. برای تداوم این مسیر، باید همکاری و هم‌افزایی در بین کارکنان صف و ستاد بیش از گذشته افزایش یابد.

وی با تأکید بر اینکه باید با همه تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها به سمت بازاریابی هدفمند و بهینه حرکت کنیم، تصریح کرد: هیئت‌مدیره با سیاست‌گذاری، مدیران ستادی با برنامه‌ریزی و مدیران مناطق با اجرای آگاهانه تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها اهداف بانک را محقق می‌کنند و اینجاست که نقش مهم و اثرگذار مدیران و معاونان مناطق برای جذب حداکثری منابع نشان داده می‌شود.

مدیرعامل بانک سینا ضمن تبیین راهکارهای عملیاتی برای اجرای هر چه بهتر و مطلوب‌تر برنامه‌های بانک در خصوص افزایش سهم بازار، از کارکنان شاغل در واحدهای مختلف ستادی و صف خواست با ارائه و انعکاس نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با مشکلات حوزه‌های تحت پوشش و بیان ایده‌های خلاقانه، در راستای جذب منابع و تحقق اهداف ترسیم‌شده، مشارکت فعال داشته باشند.

https://tejaratava.ir/?p=142845

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰